Zobrazeno od 1 do 20 z 20 přijatý(é) komentář(e).
Jednou jsem navštívil opravdu tragickou restauraci KFC, kde jsem byl již potřetí, abych si vyzvednul objednané jídlo přes aplikaci, a opět jsem byl ignorován. Vždy jsem se snažil zjistit, jak přesně mám požadovat své jídlo, abych ho nakonec dostal. Nikdy jsem však nenašel správnou odpověď... A když si přinesete jídlo s sebou, občerstvení zdarma je třešničkou na dortu. Ani SMS upozornění, že jídlo čeká pouze 10 minut, nepomohlo... Nenechte je čekat! Pozor, když stojíte u přepážky po dobu asi 3 minut a vidíte pouze jedno připravené jídlo... Personál má jasné instrukce, že nejste tam kvůli jídlu, které jste objednal, a že jste prostě jen blbec, který neví, kde má čekat...
Vynikající pobočka, zejména služba drive thru je tady parádní, obsluha je milá a příprava rychlá. Co se doručování týče, nikdy jsem neměl problém, jídlo dorazilo v 90% případů včas, občas jen o pár minut později.
Mám pocit, že už delší dobu KFC zmenšilo porce masa, teď je to skoro jen strouhanka. Třeba u Granderu Texas to už není ono, moc mi to nechutná jako dřív!
Nejhorší restaurace KFC, museli jsme dvakrát vrátit objednávku (hranolky byly hrozné, chyběly ingredience v burgeru). Z kuchyně se ozývaly vulgární řeči, slyšelo se to po celé restauraci, jak si kuchaři a manažerka nadávají na sebe. Jako bývalý zaměstnanec firmy Amrest jsem se za jejich chování opravdu styděl. Před deseti lety jsme dokonce dostávali vytýkací dopisy i za menší porušení pravidel nebo dokonce za drobné konflikty s zákazníky. Takové chování manažera a kuchařů by mělo vést k okamžitému propuštění. Chápu, že je obtížné najít lidi na takovou náročnou práci, ale měli by projít nějakým kursem slušného chování, aby nedělali ostudu celé firmě. Normálně si jídlo v KFC užívám, ale tam se to nedalo sníst!
Já mám pocit, že jídla v KFC postupně ztrácejí tu pravou původní chuť. Bez chuti Stripsy, ne tak pikantní HotWings, hranolky, které vypadají, že tam čekaly hodinu na zákazníka...:/
Na této pobočce mi už několikrát nedali celou objednávku, ať už jsem si objednával přes Wolt nebo osobně. Docházelo ke komplikacím a nedostatkům, což mi dělá starosti.
Tahle pobočka? Úžasná. Přijeli jsme ráno kolem 10. hodiny v sobotu. V restauraci bylo asi jen 5 lidí. Chápal jsem, že byla otevřená jen jedna pokladna kvůli malému počtu zákazníků, ale když jsem stál ve frontě s třemi lidmi 15 minut a pak dalších 20 minut na jídlo? Myslím si, že by někomu vedení pobočky měl někdo vysvětlit, co znamená "fastfood" přeloženo do češtiny.
Když si předem objednáte jídlo přes aplikaci KFC a udělat si s sebou, automaticky nedostanete tašku jako v jiných restauracích, ale musíte si ji zaplatit navíc. Problém je v tom, že vás neinformují, že tašku nedostanete žádnou a objednávka bude do auta naskládána po jednotlivých kusech zvlášť.
Je málo parkovacích míst. Spousta zákazníků odjíždí pryč.
Měl jsem tuhle v sobotu ráno špatnou zkušenost... Všechny stoly byly špinavé, zachody také a ten burger byl skoro nechutný. Okurka v něm všechno změnila na blato, chápu, že je problém s personálem, ale něco tak odporného jsem dlouho neochutnal.
17.11.2023 Výborná zkušenost. Obsluhující personál byl skvělý. žádný stres, všechno bylo rychlé a ochotné. Super vánoční atmosféra.
Chtěl jsem Zinger se sýrem navíc a co nedostanu.... Zinger bez sýru. Ani tu jednu hvězdičku si nezaslouží ... 😥
Během mé návštěvy jsem si všiml, že obsluha byla trochu zlenivěná a nedbalá, povídali si mezi sebou a kašlali na hosty! Musel jsem se jim připomenout. A znovu jsem zaznamenal zbytečně dlouhé fronty.
Co se týče jídla, bylo dobré a bezchybné.
Dříve tady měli krásně křupavé houstičky na zinger. Nyní je mají stejné jako všude jinde.
Měli by více dbát na údržbu zařízení, opravit dávkovač mýdla. A u automatu na pití mi vadí "špinavá a lepkavá páka" k výdeji vody (limonády)... Proč tady nemají nové dotykové automaty, jako jinde??
Na provozovně je znát, že už má něco za sebou.
Výjezd a vjezd z parkoviště jsou příliš těsné a hrozí kolize s protijedoucími vozidly.
Jídlo celkem dobré, ale objednání jídla do auta za 600 a nedostat ani jeden ubrousek, to je opravdu drzé.
Pokud mluvíme o restauraci, tak klasika, jako KFC všude jinde, jídlo občas dobré, občas se něco nepovede. Ale co mě zarazilo, je přístup na drivu. Opakovaně (jenom na téhle prodejně) se stává, že není kompletní objednávka a něco chybí. Od té doby, co si to z tohoto důvodu pokaždé kontrolujeme, se vše dá řešit ještě na místě (naposledy chybělo celé twister menu), ale ne každý má čas okamžitě kontrolovat, zda je objednávka kompletní, a když přijede domů, zjistí, že mu něco chybí. Kdyby se to stalo jednou, neřeknu ani slovo, chyby se dějí všude, ale protože se to děje téměř při každé návštěvě drivu, bylo by vhodné začít s tím něco dělat.
Při objednávce jsme čekali 50 minut, což nebyl problém vzhledem k času a počasí. Po kontrole jsme si všimli, že nám chybí 2 položky z objednávky. Zavolali jsme do KFC a během pár minut nám zavolala milá dáma přímo z restaurace. Byla velmi milá a příjemná a vykouzlila úsměv na našich tvářích 😅. Reklamace dorazila do půl hodiny s mnoha bonusovými věcmi. Děkujeme ❤️
Absolutně vše v pořádku. Tady je vše v pořádku. S ničím neměla obsluha problém a vše chutnalo báječně. Holky krásné a s velkým potenciálem. Děkuji za tuto nadílnou zkušenost v restauraci. ❤️🔥
Už nikdy více! Objednávka byla potvrzena v 20:36 - dovoz přišel až v 21:30, nechal si platit a naše objednávka nebyla s sebou, volala jsem do KFC a řekli mi, že o tom vědí, prý ho dovezou co nejdříve. Čekali jsme další hodinu (jako omluva bylo- máme toho hodně) a co mě to zajímá? Takže KFC bylo zaplacené a nikde, kurýr přijel až po dvou hodinách a dovezl nám studené smrštěné jídlo za 600 kč! Super přístup druhého kurýra- omluva za KFC a byl milý..
No tohle byla pecka! Jsem byl takovej zklamanej z kvality jidla, hlavne masa ktery sem dostal v objednavce pres Wolt vcera vecer. To bylo uplny hovno. Opravdu, po tohle zkusenosti premejšlim jestli do toho KFC zase nejak zajdu.
No jo, souhlasím s tebou. Je skvělé, že restaurace dodržuje rychlost, ale je důležité nezapomínat na celkovou objednávku pro zákazníka. Měli by si to více kontrolovat, aby se zákazník nedozvěděl až pozdě, že něco chybí. Ten mladý kolektiv je opravdu hodně zbrklý a málo zkušený, ale doufejme, že se to s časem zlepší.