KFC Praha Evropská: Oblíbené Místo s Různými Možnostmi
KFC na Evropské v Praze 6 je známou destinací pro různé návštěvníky, a to včetně turistů a místních obyvatel. Ačkoliv restaurace nabízí dětské menu, které je vhodné pro děti, zkušenosti návštěvníků se různí.
Pohodlí a Služby
Restaurace se pyšní bezbarierovým parkováním a bezbarierovým posezením, což ji činí přístupnou pro všechny rodiny s dětmi a osoby se zdravotním postižením. Pro ty, kteří spěchají, je zde možnost drive-through, která šetří čas. Přijímají se zde také debetní karty, platební karty a nově i NFC platby.
Atmosféra a Vybavení
KFC Evropská se může pochlubit moderním interiérem a čistým lobbym. Nicméně, někteří návštěvníci si stěžovali na špatnou hygienu a služby. Čistota restauračního prostředí je důležitá, protože nízký standard úklidu může odrazovat zákazníky.
Nabídka Jídla
Co se týče nabídky stravování, KFC nabízí populární položky jako twistery a hot wings, avšak kvalita jídla byla často zmiňována jako problematická. Mnozí hosté hlásili, že čekání na jídlo trvá příliš dlouho, i když bylo v době oběda málo zákazníků. Jídlo i pozdě v noci může být možností, avšak někteří se shodli, že jídlo dorazilo studené nebo nedopečené.
Spokojenost Zákazníků
V recenzích se opakují názory na nepříjemnou obsluhu a dlouhé čekací doby. I když někteří návštěvníci zaznamenali pozitivní změny, většina zákazníků poukazovala na nedostatek motivace personálu a problémy s objednávkami. Například chybějící položky z dětského menu nebo nekompletní objednávky jsou častými stížnostmi.
Možnosti pro Skupiny a Rezervace
KFC přijímá rezervace pro skupiny, což může být výhodné pro rodiny a přátele, kteří chtějí společně strávit čas. Nabízí také akce jako happy hour na drinky, což přidává na atraktivitě.
Závěr
Celkově KFC na Evropské ulici nabízí řadu služeb a pohodlí, avšak kvalita jídla a obsluha jsou klíčovými oblastmi, které by měly projít výrazným zlepšením. Pokud plánujete návštěvu, doporučuje se pečlivě zvážit zkušenosti ostatních návštěvníků.
Pokud chcete upravit jakékoli údaje, který/é považujete za nepřesný související s tomto webu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, a to vyřešíme ihned. S předstihem děkujeme.
Tak tohle! KFC - rychlé občerstvení. Parkoviště a příjezdová cesta k drive-thru jsou pro zručné řidiče, nechte bůh, aby někdo přijel s větším SUV či dodávkou...
Eliška Šrámek (31.08.25 12:15):
Ach jo, tahle pobočka KFC je fakt děsná. V kuchyni mají nějakýho cizince, co neumí česky a asi ani nezná recepty. Pořád musel odcházet z výdeje, že mu něco anglicky vysvětlovali. A hlavně je tam sám, takže to všechno trvá strašně dlouho. Kuře bylo přesmažený a nasáklý jakýmsi lakem, že to druhej den člověku udělá jenom zle. Když si vezmete objednávku s sebou a nepřiplatíte 5 korun za tašku, tak vám prostě tu objednávku hodí do ruky. Až když jsem poprosil o malý papírový sáček, tak mi neochotná zaměstnankyně jeden dala. Ve srovnání s novou konkurencí Popeyes, kde jsem byl nedávno, je KFC fakt zoufalý.
Petra Šimek (30.08.25 3:38):
Když si někdo objedná kyblík pro jednoho s 6x hotwings, očekává, že je tam dostane. Ne objednává kvůli Kentucky porci a pár drobků z bitů. Když večer nemáte dané maso, měli byste se zeptat zákazníka, jestli je výměnou spokojený, než to udělat a doufat, že si toho zákazník nevšimne. Zavíračka byla ještě za dva hodiny, takže nedostatek masa není omluva. Kam se poděly vaše "pilíře hodnot"?
Martin Šrámek (29.08.25 4:49):
Restaurace byla úžasná a jídlo skvělé. Musím zmínit skvělou paní Martu, která byla velmi ochotná, usměvavá a moc milá.
Jakub Urban (28.08.25 21:06):
Ve hranolcích na menu za 234,- Kč jsem našel záhadné hranolky, které tam nechutnaly, viz fotka. Celkově tragická kvalita hranolků, manažerka se omluvila tím, že někdy něco spadne. Nabídnutou kávu jako kompenzaci jsem raději odmítl, aby mi tam náhodou něco spadlo. P.S. Jsem kuchař a tohle bylo opravdu přes čáru.
Dominika Procházka (27.08.25 15:54):
Objednal sem si jídlo přes doručení, ale chyběl mi Texas Grander. Kontaktoval sem restauraci a řekli mi, že mi chybějící kousek ihned dodají. Po hodině čekání sem netrpělivě znovu zavolal do restaurace, ale marně. Asi už nikdy neuvidím svůj Grander.
Milada Beneš (27.08.25 15:26):
Tak tohle mám po cestě do školy a sem tam se tam zastavuju. Ta fotka dole je jídlo s sebou. Slečna u pokladny mi to takhle podala do auta. Že abych si měl koupit tašku za pět korun. Co že? V Mekáči dostanu všechno v tašce. Když je to s sebou, tak to chci odnést v jedné ruce. Tyhle novoty si strčte někam. Příště zastavím v Mekáči na Šárce.
Milena Holub (27.08.25 10:34):
Jídlo bylo rychle připravené pro celou rodinu během 5 minut, obsluha byla velmi ochotná a milá.
Miroslav Kubišta (26.08.25 16:11):
Úplná zoufalost, čekat v fastfoodu 27 minut na malé hranolky bych považoval za sci-fi, ale v tomto KFC to je realita.
Ctirad Kubík (22.08.25 9:02):
Během naší návštěvy bylo jen pár zákazníků a přesto jsme na jeden poke a twister čekali na drive-inu 25 minut. Obsluha vypadala vyčerpaně a nebo že mají práci úplně na háku. Nikdy víc.
Milada Kuka (21.08.25 11:16):
Jídlo se připravuje bez rukavic - Salmonella a Hepatitida A jsou zahrnuty v ceně objednávky. Za celou dobu, co jsme čekali na jídlo, nikdo si neumyl ruce ani jednou. Bílé košile, které měla obsluha na sobě, měli "krásný" odstín šedé s kapkou mastnoty. Chápu, že je léto, ale nejsme v tureckém bistru, hlavně když je funkční klimatizace. Rychlost personálu odpovídala tempu čínských turistů u památek a jako bonus jsme měli nádhernou šermířskou přehlídku mladého kluka s mobilem v ruce.
Jiří Kubíková (19.08.25 3:57):
Úžasné místo, kam se vydat na kuře. Nádherná a čistá restaurace s úžasnými manažery. Skoro lepší než pobočka na I. P. Pavlova, ale ta je prostě mé srdcové místo ;)
Růžena Urban (11.08.25 14:18):
Velmi příjemná obsluha a skvělé jídlo, vždy bylo vše v pořádku!
Šimon Kolman (09.08.25 6:07):
Máme tady divného upratovače, který si každé 3 vteřiny škrábe na koulích. Byla to nepříjemná zkušenost, ale jídlo bylo dobré.
Věra Šrámek (08.08.25 5:24):
24.10.19 v 10:16 (pro kontrolu kamery) jsem navštívil KFC Evropská a zajímalo by mě, proč se obsluha ptá, zda ke ,,Strips menu +2 navíc” chci omáčku. Když jsem pak upozornil obsluhu, že si ponechám standardní BBQ omáčku, bylo mi připočteno cca 20,- (kvůli prachům a voucherům to sem nepíšu). Po obdržení jídla jsem se zeptal, co se změnilo, že omáčka není v ceně (viděl jsem hranolky, stripsy a 1x BBQ omáčku). Obsluha se omluvila a šla pro druhou omáčku. Řekl jsem jí, aby to neřešila a nechala ji tam. Na obsluhu si nestěžuji. Mohl by mi někdo z Vašeho managementu či provozovatele sdělit, jak můžete takto způsobem školit personál? Je to Vaše vizitka a tedy i Vaše chyba.
Vlastimil Šulc (07.08.25 3:04):
Po dnešní odpolední návštěvě si myslím, že už se tam nikdy neobjevím. Musím říct, že to bylo hodně neupravené od stolu až na podlahu a všechno to pod dohledem manažera restaurace pana Vladislava. Skutečně takovéto podmínky jsou pro restauraci velmi nevhodné :(
Magdaléna Kubíčková (04.08.25 3:51):
Nepříjemná zkušenost v restauraci, obsluha měla chybu v objednávce a pak mi pán neuctivě hodil burger na tácu bez jediné omluvy. Pokud si personál nedokáže poradit, měli by zůstat raději u pultu.
Richard Krejčí (02.08.25 5:40):
Dnes jsem byla zklamaná, malé porce, kousky nevypadají jako stripsy z KFC, výsledek ani taška za 5 b-smartů.
Adéla Šulc (25.07.25 0:48):
Přijeli jsme kolem desáté večer,
KFC zavírá v jedenáct.
Dostali jsme jídlo, které jsme vůbec nechtěli a bylo studené. Při pohledu na muže za přepážkou bylo znát, že není v pořádku, pravděpodobně věděl o chybě kuchaře.
Lukáš Kubišta (24.07.25 7:25):
Moc neuvěřitelné. Čekáme už 20 minut na jídlo a okolo nás je asi dalších 5 zákazníků. Obsluha se tu motá sem a tam, předstírá vtipy, baví se mezi sebou a slečna si tu i otírá nos přímo před námi. Bravo!