Restaurace KFC v Rorejcové: Populární místo pro rodiny i turisty
Restaurace KFC v Rorejcové 906, Vácov, je oblíbenou destinací pro návštěvníky všech věkových kategorií. S snadnou dostupností a možností bezplatného parkování je ideálním místem pro rychlý oběd či večeři. Zdejší atmosféra je neformální, což přispívá k pohodlné zkušenosti.
Bezbarierové možnosti a rodinné služby
KFC nabízí bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, což z něj činí skvélé místo pro rodiny s dětmi nebo osoby se zdravotním postižením. Pro malé návštěvníky KFC má dětské menu a stoličky pro děti, aby se každý člen rodiny cítil vítán.
Možnosti plateb a oblíbené nabídky
Restaurace akceptuje jak debetní karty, tak NFC platby, což zjednodušuje proces objednávek. Mezi nabízené produkty patří oblíbené Twistery a Hot Wings. Bohužel, zákazníci často hlásí nedostatky v objednávkách, přičemž typickým problémem bývá chybějící omáčka nebo součást jídla.
Služby pro návštěvníky
KFC se pyšní rychlým bezkontaktním rozvozem, který je velmi populární zejména v rušných obdobích. Přesto se bohužel objevují negativní zkušenosti, kdy zákazníci museli čekat déle než je běžné, nebo dostali jídlo v nedostatečné kvalitě. To může být zklamáním po dlouhém čekání.
Pohodlné posezení a Wi-Fi zdarma
I přes to, že KFC v Rorejcové nabízí dostupné sezení, je občas problém s obsazeností, zejména o víkendech. Restaurace je známá tím, že obvykle se čeká, což může být nevýhodou při plánování rodinného výletu. Pro ty, kteří chtějí zůstat připojeni, je k dispozici Wi-Fi.
Spokojenost zákazníků a doporučení
Mnoho zákazníků uvádí, že restaurace je vhodná pro rodiny s dětmi díky svému menu a pohodlnému prostředí. Nicméně, recenze naznačují, že dodatečné vzdělávání zaměstnanců by mohlo výrazně zlepšit celkovou kvalitu služeb.
Vzhledem k různým zkušenostem s objednávkami si přichystejte svůj dotaz, pokud něco chybí, a neváhejte kontrolovat obsah tašky, abyste se vyhnuli zklamáním. Navzdory těmto problémům zůstává KFC v Rorejcové oblíbenou volbou pro rychlé občerstvení v příjemném prostředí.
Pokud potřebujete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nepřesný vztahující se k tomto webu, vyzýváme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.
Jako všude jinde, ale jídlo zde bylo aspoň teplé, ostatní KFC už to tak nemají...
Viktorie Kubíková (27.05.25 2:51):
V tej aplikace si člověk objedná jidlo na určitý cas a pak len vyzvedne. To sa zdá byt super, ale opak je pravdou. Jidlo objednané pres aplikaci som dostal až po dvoch otázkach, co sa deje, kde sa stala chyba, že moja objednávka je pol hodiny po limite a stále ju nemám. Pri predaní objednávky cca 35 minút mi nebolo ani náznakom povedané ospravedlnenie alebo iné vysvetlenie. Ďakujem za zlú skúsenost. Nabudúce radšej objednám osobne.
Jaromír Bureš (27.05.25 0:25):
Šla jsem do Kfc ve 20:00, chtěla jsem platit stravenkou, ale pan mi řekl, že je to už uzavřené a že to nejde. Proč se toto neděje až po zavíračce, když máte otevřeno do 21:00?
Jitka Švec (24.05.25 12:30):
Dnešní návštěva KFC Futurum Kolín byla skvělá, pan Honzík nás skvěle obsloužil s úsměvem na tváři a pozitivním přístupem. Musíme ho pochválit a moc děkujeme. Pravidelně se k vám chodíme a určitě se vrátíme.
František Svoboda (24.05.25 1:31):
V KFC neměli to, co inzerují.
Obsluha byla ochotná.
Všechno moc drahé.
Adam Kolář (23.05.25 6:24):
Tak se s vámi podělím o naši zkušenost. Tady už nikdy!!!
Objednali jsme Mac@cheese wrap (ve wrapu místo stripsu bylo stehno a rovnou s kostí. Jediné maso v celém wrapu. Zážitek zakousnout a hned kost). Slavné sýrové kolečka, no to je hnus jak by to už žvýkalo 10 krav a pak vám to hodí do krabičky. Sýru tam bylo jak v Prypjati do dnešního dne stálých obyvatel. No prostě hnus. Mělo by vedení KFC s tímto něco dělat. Radši si dám BK než tohle.
Barbora Škorpil (22.05.25 4:57):
Lidi, kteří chtějí jídlo z KFC hodně, ale na pokladně je jen jeden člověk a vedle je jen jeden objednávací automat. Odmítl jsem čekat ve frontě a raději jsem šel do Burger Kingu.
Daniela Šrámek (20.05.25 16:05):
Hrozné.... Jídlo studené objednáte si quesadillu, ve které nemá být zelenina a je tam zelí..... Hranolky studené. Obsluha vám ani nedá bezedný kelímek, musíte si jít pro něho a když si to vezmu sebou, tak sice na účtence je, že mám mít sebou kečup, ale v tašce s jídlem není... Je mi z toho tam až zle.
Denisa Švec (20.05.25 5:23):
Bývaly doby, kdy jsem musela každou objednávku po převzetí kontrolovat, protože téměř vždy něco chybělo. Toto období již pominulo, ale teď naopak musím dobře hlídat, že mi objednají, o co si řeknu. Opět budu muset vše hlídat, nebo lépe, změnit prodejnu
Dagmar Marek (19.05.25 16:30):
Po dnešní 1 zkušenosti s rozvozem jsme byli velmi zklamaní. Nejen že jsme čekali o 40 minut déle, ale ani nám nebylo doručeno to, co jsme chtěli. Omluva proběhla formou omluvného dopisu a bramborové lupínky nahrazené. Bylo by fajn, kdyby jídlo, které nám bylo přivezeno, nebylo studené. Cibulové kroužky vhodné na zatlouknutí hřebíků. Rozmáčené krabičky a taštičky od oleje, a v tašce naházené, že jsem kuřata lovila na spod tašky. Velmi špatná zkušenost, už takovou chybu, že bychom si KFC v Kolíně objednali, neuděláme.
Šárka Fiala (14.05.25 19:39):
Raňajky v KFC. Príjemný personál Anna.👍
Jindřiška Kubišta (13.05.25 17:09):
Objednal sem si přes telefon na čas, abych nemusel čekat.. Ale i tak měli 10 minut zpoždění, poté sem se musel vrátit, protože sem nedostal omáčku..
Miroslav Kubík (12.05.25 17:59):
Výborná obsluha, rychlé podávání jídel a úžasná chuť. Vždy jsme byli naprosto spokojeni. Děkujeme moc a určitě se zase vrátíme.
Magdaléna Veselý (11.05.25 21:01):
Z nejakého důvodu má personál problém správně připravit snídaňový toust. Již po třetí dostala objednávku špatně. Poprvé nedostala toust, ale toust sýrovou a slaninou, podruhé místo cibulky měla jenom slaninu a potřetí byl toust pouze vajíčko s omáčkou. Všechno toto se stalo ráno, kdy zde nebyly žádné fronty a připravovali jenom dvě objednávky.
Jindřiška Hájek (10.05.25 2:02):
Chodila jsem na dlouhý závod, jídlo bylo studené, přečetla jsem spoustu negativních recenzí, odpovědi od majitele byly stále stejné, je třeba něco udělat? Už si nikdy neobjednáme v KFC, nejde jen o peníze, i když polovinu jídla nedokážeme sníst, hranolky a lupínky byly nejedlé, určitě ne čerstvé, už nikdy víc.
Věra Kubík (08.05.25 13:23):
Hrůza, maso absolutně nedosmažené.. na objednávku čekat deset minut a ještě mít jídlo nedodělané mi přijde vrchol. Asi nějaký blbý vtípek.. Prý křupavé kousky kuřete.. Takže kyblík za 400,- letěl směle do koše. Hodně zvažím příští návštěvu..
Jiří Kolman (07.05.25 16:45):
KFC a jeho budoucnost jsou fakt otřesné a někdo by s tím už měl něco dělat! Několikrát jsem si bral objednávku sebou a až po cestě nebo doma jsem zjistil, že něco chybí (omáčka/nebo pití). Kde sakra jsme, když si musím kontrolovat úplnost objednávky za kterou nechám přes 200Kč?? Twistery jsou také jedna velká tragédie a dnes jsem s nimi v Kolíně skončil! Už asi popáté jsem zažil twister, ve kterém naprosto chyběl dresing, takže jsem jedl jen kuře se zeleninou. Hlavně že jdete cenami nahoru, ale kvalita tomu neodpovídá. Nechám tam 400Kč a ještě si musím připlatit za tašku? To také vymyslel génius.
Matěj Růžička (07.05.25 13:53):
Dneska jeden z nejlepších zážitků v kfc! Moc příjemná obsluha, zvlášť Tomáš Janata, který byl moc příjemný a snažil se co nejlépe splnit přání svých zákazníků. Rozhodně doporučuji a doufám, že příště tam Tomáš bude znovu!
Vít Moravec (05.05.25 16:38):
Upřímně řečeno, KFC není úplně ideální strava, ale jednou za čas proč ne. Tak tedy k Kolínskému KFC, za posledních pár let bych rozhodně řekl, že kvalita klesla. Všeho prodávají menší, "8 stripsů" je spíš jako dřívější 4, rozhodně bych spíš doporučil burger nebo wrap, rozhodně se vyplatí víc. Ale jinak samozřejmě jako kfc dobrý žejo.
František Šmíd (03.05.25 2:32):
Úplně jako v KFC. Pokud nejsem spokojený, tak se nevracím. Mají skvělý karamelový shake.