Prodej mobilních telefonů Mobil Pohotovost Praha 5-Smíchov
Prodejna Mobil Pohotovost na pražském Andělu se stala oblíbeným místem pro ty, kteří hledají elektroniku a mobilní telefony. Díky bezbariérovému vstupu je přístupná pro všechny zákazníky. Tato pobočka nabízí širokou dostupnost různých značek a modelů telefonů, což ji činí atraktivní volbou pro široké spektrum zákazníků.
Dostupnost a možnosti služeb
Pobočka se pyšní širokým výběrem mobilních telefonů v různých kvalitách – od nových po použité. Výhodou je možnost rychlé návštěvy, která zahrnuje i vyzvednutí v prodejně objednaného zboží. Na místě můžete využít různé možnosti služeb, jako jsou platby kartou, včetně debetních karet a NFC plateb.
Odpovědnost za kvalitu a recyklace
Při nákupu zboží je důležité mít na paměti také otázku recyklace starých zařízení. Mobil Pohotovost se snaží zajistit, aby elektronika, která již není v použitelném stavu, byla správně zpracována. Zákazníci mají možnost prodávat své staré telefony, avšak někteří si stěžují na nízkou vykupní cenu, což je častý problém, s nímž se setkávají.
Platby a zákaznický přístup
Při nakupování můžete počítat s různými platebními možnostmi. Pobočka akceptuje kreditní karty a debetní karty, což usnadňuje transakce na místě. Nicméně, některé zkušenosti zákazníků naznačují, že personál by mohl být více vstřícný a příjemný. Například byla hlášena situace, kdy se zaměstnanci chovali odtažitě a neochotně.
Rychlost a efektivita
Pokud potřebujete opravit svůj telefon, Mobil Pohotovost nabízí i služby opravy. Mnoho zákazníků hodnotí pozitivně rychlost oprav a ochotu personálu, ale zároveň se objevily i negativní zkušenosti s délkou čekání a komunikací s pracovníky.
Závěr
Celkově lze říci, že Mobil Pohotovost v Praze 5-Smíchov nabízí širokou škálu produktů a služeb, které mohou uspokojit potřeby zákazníků. I přesto, že existují určité nedostatky v oblasti zákaznického servisu, nabízí tato prodejna atraktivní možnosti pro ty, kteří hledají mobilní telefony a elektroniku. Je však důležité, abyste si byli vědomi podmínek a případných komplikací spojených s nákupem a reklamací.
Pokud vyžadujete přizpůsobit jakýkoli prvek, který/é považujete za nesprávný o této stránce, prosíme, abyste nám poslali zprávu, a to upravíme rychle. Předem děkujeme.
Jsem (byl) pravidelným zákazníkem tohoto obchodu. Minulý pátek (6.12.24) jsem koupil další telefon pro zaměstnance. Když jsem viděl, že prodejce zaškoluje nového zaměstnance, požádal jsem ho, aby nedůvěřoval instalaci ochranného skla studentovi. Moje žádost byla evidentně hrubě ignorována. Ve finále sklo během jednoho dne spadlo (zaměstnanec je na služební cestě)... Obsluha byla skvělá... Vyhozené peníze...
Jana Marek (03.06.25 6:15):
Skvělá rychlá oprava během reklamace, nebyl žádný problém s půjčením náhradního telefonu a dokonce mi data přehráli zdarma po lehkém přemlouvání! A neuvěřitelné se stalo skutkem, když mi Samsung po opravě vrátil nepolepený telefon, takže vše fungovalo během 5 sekund. Maximální spokojenost! :-)
Alena Kubíček (29.05.25 0:53):
Koupil jsem si u vás 22.12 samsung a52 6GB/128GB a stav je skvělý, žádné zasekávání a za dobré ceny! 😁👍 …
Viktorie Jelínek (28.05.25 11:33):
Výkup zařízení byl opravdu jednoduchý. Proces přibližného odhadu online zabral pár minut. Celý proces výkupu na prodejně zabral méně než 15 minut. Chvála pro zaměstnance Adama. Je profesionální, dobře poslouchá a pracuje rychle, ale pilně. Mohu jen doporučit.
Jan Kubíček (26.05.25 3:23):
Mobilní telefony jako nové, kdykoliv potřebuji nový telefon, jdu sem.
Jiří Kubík (24.05.25 9:12):
Když jsem poprvé vešel do Mobil Pohotovosti a dostal se do horního patra servisu, měl jsem pocit, že jsem se ocitl v jiném světě.
Ten zážitek v Mobil Pohotovosti mi ukázal, že někteří zákazníci skutečně nejsou schopni používat základní technologie a navíc mají tendenci vinu svalovat na někoho jiného než na sebe. Když jsem odcházel, měl jsem dojem, že ani ten nejlepší technik na světě nedokáže napravit hloupost těch, kteří do tohoto servisu přicházejí.
Kdyby hloupost měla křídla, byla by Mobil Pohotovost letištěm plným tragikomických pasažérů, kteří stále čekají na svůj odlet – jen si neuvědomují, že nikdy nenastoupili do letadla.
Jinak jsem s opravou telefonu spokojený a obdivuji trpělivost personálu.
Matěj Králík (22.05.25 8:09):
Muj synovi poškodili základní desku při výměně displeje a při reklamaci opravy mu sundali i zakoupené ochranné sklicko za 900,-, manažer pobocky potom ani nenabídl žádnou kompenzaci HRŮZNÉ.
Libuše Horák (22.05.25 7:19):
Za mě naprostá spokojenost, už jsem kupoval třetí telefon. Jo, jsou sice dražší než kdybych našel něco v inzerci, ale říkám si, že aspoň mám nějakou záruku, že je telefon otestovaný a v pořádku. Včera jsme kupovali dceři Iphone 11, bez jakékoliv zkušenosti s touhle značkou, prodavač byl moc ochotný, ukázal nám několik kousků a nakonec jsme vybrali ten nejlepší, s baterií v 100% stavu. Kdyby bylo víc takových mladých mužů jako on.
Dagmar Fiala (20.05.25 13:39):
Dobrý den, tady Anička Kůtková.
Dnes jsem si u Vás nechala opravit baterku mobilu na prodejně Anděl. Jsem spokojená:) Jen mám dotaz na mladého pána se kterým jsem to vyřizovala na "pokladně 10". Jmenoval se Matouš a byl moc vtipný a milý. Je nějaká šance, že by jste mi dali jeho fb nebo jiné kontaktní údaje?:)) Předem moc děkuji a krásný zbytek dne:)
Bedřich Kříž (18.05.25 14:14):
MP je úžasný obchod s mobilními telefony! Mám s nimi velmi pozitivní zkušenost. Výběr telefonů je skvělý a nabízejí širokou škálu modelů od různých značek. Obsluha zákazníků je velmi vstřícná a ochotná pomoci s jakýmkoli dotazem. Objednávka byla rychle zpracována a doručena včas. Samsung s24+, který jsem si zakoupil, byl v perfektním stavu a plně odpovídal popisu na webu.
Ceny jsou také velmi konkurenčně schopné a nabízejí atraktivní slevy. Jsem opravdu mile překvapen kvalitou služeb při zajišťování záruky a servisu. Opravdu oceňuji profesionalitu a efektivitu, kterou MP poskytuje. Doporučuji tento obchod všem, kteří hledají spolehlivého prodejce mobilních telefonů s vynikajícími službami a konkurenceschopnými cenami.
Marcela Mach (11.05.25 6:01):
V pohodě, brácho, jen počítej s tím, že tam bude dost lidí a že budeš muset chvíli čekat.
Jakub Černý (07.05.25 15:27):
Skvělé akce na mobilní telefony, dá se opravdu hodně ušetřit.
Jan Kratochvíl (04.05.25 13:07):
Dnes jsem byl v servisu na výměnu displeje u telefonu. Ostatní firmy tvrdí, že výměna nebude hotová dříve než zítra a odmítají "objednání" ihned. Přišel jsem kolem 19h a pan Josef, který se o telefon postaral, byl moc milý a ochotný. Oprava byla hotová už kolem 20h. Cena byla přibližně stejná nebo trochu nižší než u konkurence, ale přístup byl opravdu skvělý.
Dana Kolář (30.04.25 6:19):
Když jdu do Mobil pohotovosti, mám velkou radost...
Zde prodávám a nakupuji, jsem velice spokojený...
Simona Král (30.04.25 1:16):
Jeden z největších obchodů s použitými telefony v České republice.
Eliška Kohout (29.04.25 5:04):
V Sobotu 22.2.2025 jsem si koupil telefon S24+ a i když bylo venku mrazivě, uvnitř bylo horko 😄 Pán ze služby nás mile překvapil. Dokonce jsme s dcerou dostali ochranný balíček Mobilní Pohotovost Anděl. Děkujeme, telefon je naprosto úžasný 💖 🌈
Vždy je zde velmi profesionální individuální přístup k zákazníkovi. Rychlá, kvalitní a profesionální práce. Vždy jsem naprosto spokojený 🙂 Výměna displeje, interní práce se systémem - vše do puntíku.
Vladimír Procházka (28.04.25 2:00):
Absolutně negativní přístup jednoho pracovníka (na Smíchovském nádraží). Byl otrávený a neochotný. Tuto prodejnu znám už roky a po této negativní zkušenosti sem už víckrát nepřijdu a když už, zajdu radši na jinou pobočku. Opravdu jsem znechucen.
Josef Kubíčková (25.04.25 9:42):
Ceny mírně zvýšeny, ale servis byl skvělý. Zaměstnanci jsou trpěliví a problém, za který by si samsung servis nebo ostatní účtovali 5 litrů, mi opravili do 5 minut na místě.
Aleš Jelínek (24.04.25 10:07):
Absolutně nedoporučuji. Nechal jsem svůj telefon v servisu. Řekli mi, že si ho můžu vyzvednout za 3 hodiny. Když jsem přišel pro telefon, tentýž prodavač mi řekl, že to bude za 3 dny. Po týdnu jsem si musel telefon vyzvednout neopravený a odnést ho jinam.
Marcel Novák (22.04.25 14:28):
Nezkušený personál. Když jsem si rezervoval mobil a přišel ho vyzvednout, muž na pokladně byl strašně neochotný, znechucený svou prací. Odešel jsem a objednal stejné zařízení u konkurence. Opravdu byste měli zapracovat na tom, jak se vaši zaměstnanci chovají k zákazníkům.