Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

MobilTon.cz

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice

Publikováno dne: - Zobrazení: 4 446 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 93 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 352 - Hodnocení: 3.5

Mobil Pohotovost v Plzni: Rychlá návštěva nebo zklamání?

Pokud hledáte místo pro prodej mobilních telefonů v Plzni, možná vás napadne navštívit Mobil Pohotovost. Z našeho šetření a zkušeností některých zákazníků však vyplývá, že zdejší služby nejsou vždy na očekávané úrovni. V tomto článku se zaměříme na klady a zápory této prodejny.

Dostupnost služeb a nabídky

Mobil Pohotovost nabízí široký výběr elektroniky a možností služeb. Zákazníci si mohou vybrat mezi novými a použitými telefony, a také se mohou spolehnout na opravárenské služby. Nicméně, jak ukazují zkušenosti několika zákazníků, dostupnost a rychlost těchto služeb může být problematická.

Opravárenské služby a reklamační proces

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé navštěvují Mobil Pohotovost, je potřeba opravy mobilního zařízení. Mnoho zákazníků hlásí problémy s reklamačním procesem. Například, někteří zákazníci byli překvapeni, když po několika dnech čekání dostali zprávu o tom, že jejich telefon je hotov, přičemž slibovaný čas opravy nebyl dodržen. Opravy, které měly být hotové během hodiny, se protáhly na dny. Tento nedostatek komunikace a plánování vedl k frustraci mnoha uživatelů.

Plány a donáška

Ačkoliv Mobil Pohotovost slibuje rychlé dodání tentýž den, realita bývá často jiná. Zákazníci hlásí, že často musí plánovat své cesty opakovaně, jelikož informace o dostupnosti dílů a oprav jsou nedostatečné. Někdy se stává, že zaměstnanci nedokážou zjistit skladové zásoby potřebných náhradních dílů, což zákazníkům komplikuje situaci.

Platby a bezbariérový přístup

Co se týče plateb, prodejna akceptuje debetní i kreditní karty, což je dnes standardem. Zákazníci také ocení bezbariérový vstup a bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Zákaznický servis a personál

Jedním z nejvíce kritizovaných aspektů Mobil Pohotovosti je chování personálu. Někteří zákazníci zažili nepříjemnosti s arogantními prodavači, kteří neprojevovali ochotu pomoci nebo byli dokonce hrubí. Takový přístup může výrazně ovlivnit celkový dojem a rozhodnutí vrátit se do prodejny.

Závěr

Mobil Pohotovost v Plzni nabízí rozmanité možnosti, ale skutečnost, že služby nejsou vždy na vysoké úrovni, může potenciální zákazníky odradit. Zkušenosti uživatelů naznačují, že ačkoli nabídka může být lákavá, je dobré pečlivě zvážit, zda se vyplatí zvolit tuto prodejnu, nebo hledat alternativy s lepším zákaznickým servisem a více transparentními procesy.

Můžete nás navštívit na adrese:

Telefonní číslo uvedeného Prodej mobilních telefonů je +420245008383

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420245008383

mapa Mobil Pohotovost Prodej mobilních telefonů, Prodej elektroniky v Plzeň 8-Černice

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud vyžadujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za chybný o tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, abychom to vyřešíme co nejdříve. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Mobil Pohotovost - Plzeň 8-Černice
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 93 přijatý(é) komentář(e).

Bohumil Kubíček (13.09.25 13:27):
První zkušenost byla nepříjemná. Neochota a nedůvěra. Při druhém setkání byl pan velmi milý a projevil zájem. Dobře poradil a komunikoval.
Blanka Kuka (12.09.25 20:45):
Na e-mailový dotaz ohledně nákupu produktu vůbec nereagují :-(. Škoda vynaloženého času na psaní. Telefon si koupím jinde. Nedoporučuji!
Petr Pospíšil (11.09.25 7:09):
Neskutečné. Objednaný černý iPhone za 40k přijeli jsme 100km z Prahy a nakonec se prý spletli a mají jen bílý a k tomu žádná kompenzace.
Zdeňka Kuka (09.09.25 15:06):
Dnes jsem byl v obchodě s rozbitým telefonem a paní byla velmi milá, pomohla mi s výběrem a nastavením nového telefonu. Děkuji moc.
Emil Bureš (03.09.25 14:39):
Špatná zkušenost se servisem. Mobil by měl být opraven do 4 dnů. Když se po 2 týdnech nikdo neozval, volal jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že technik na tom pracuje a že mi ještě během dne někdo zavolá a upřesní informace. Nikdo samozřejmě nezavolal a až po dalším týdnu mi přišla SMS, že si mohu mobil vyzvednout. Jaké bylo překvapení druhý den v prodejně, kde mi protivný pracovník sdělil, že žádná oprava neproběhla z důvodu nedostatku náhradního dílu. Chtěl jsem jen vyměnit USB konektor. Jediné, co tam tedy asi "umí", je nalepit krycí fólii na sklo. Když jsem viděl, jak ji tam pracovník pánovi přede mnou dává, nemohl jsem uvěřit, jakými diletanty tam pracují.
Zuzana Kubík (03.09.25 5:46):
Nezkušený a neprofesionální přístup: po pádu se mi rozbil displej a servis mi tvrdil, že to způsobila "nafouklá baterie" kvůli nešetrné obsluze a zacházení s iPhonem. Dokonce mi nedostatečně ocenili cenu opravy, podle mého pohledu.

Závěry:
1) Nedoporučuji posílat sem starší lidi nebo dát jasná pravidla: poděkovat, obrátit se a odejít.
2) Nechte matematické výpočty stranou: cena za nový displej a baterii online ceníku neodpovídá odhadu servisu.
3) Navštivte konkurenci a nechte si displej opravit bez nátlaku ohledně stavu baterie.

Zaměstnanci se asi neměli v tu chvíli úplně ve své kůži... stává se.
Anna Marek (02.09.25 16:00):
Už jsem dvakrát koupil mobilní telefon a jednou vyměnil baterii. Ochotný personál a velmi příjemný přístup. Jsem spokojený s prodejnou.
Veronika Kubík (30.08.25 10:21):
U prodejce jsem si zakoupila nový Xiaomi 14T PRO .. jsem z toho telefonu nadšená 🙂 dokonale fotí a natáčí a rychlost systému je neuvěřitelná! 😊 Je rychle nabité a baterie vydrží dlouho nabitá 🙂 Předtím jsem měla Xiaomi 12t PRO a musím říct, že je znát velký pokrok! Jen tak dál Xiaomi ...
Tereza Urban (28.08.25 21:36):
Dobrý den, chtěla bych poděkovat za bezproblémový nákup nového mobilního telefonu ve Vaší provozovně. Příjemné vystupování a servis pana Pavla nás opět mile překvapil a rádi bychom ho tímto chtěli pochválit. Skvěle nám poradil a doporučil další příslušenství k telefonu. Moc děkujeme a rádi Vás opět navštívíme. Hezký den. Děkuji.
Anežka Kubíková (27.08.25 14:52):
Nikdy více a zítra udělám tlakový nepořádek v prodejně, že se vám zakroutí hlava... lháři a budu to řešit s obchodní inspekcí, čus.
Václav Kubíčková (24.08.25 17:01):
Výborná služba, skvělá domluva. Příjemné překvapení!
Milada Hájek (22.08.25 14:28):
Mobilní telefony, i bazarové za solidní ceny. Koupil jsem použitý telefon a po půl roce se začal ztrácet signál. Reklamoval jsem ho a do 14 dní mi byly vráceny peníze. 👍😊.
Všechna čest! Přístup k zákazníkovi, který se hned tak nevidí! 👍
Rád jsem si zde hned koupil jiný telefon.
Super prodejna s mobilními telefony! 😊
Lenka Svoboda (20.08.25 1:49):
O něco dražší, ale výměna displeje je skoro okamžitá. Díky
Alena Dvořák (17.08.25 21:38):
Tenhle obchod je fakt nejhorší, jaký jsem kdy zažil
Monika Černý (16.08.25 21:33):
S tímto obchodem mám pořád ty nejlepší zkušenosti. Ať už šlo o opravu LCD na mém telefonu nebo ochoty zaměstnanců při výběru nového telefonu, tak jsem byl vždy spokojen.
Eliška Kuka (13.08.25 11:44):
Tyhle recenze mluví za všechno - ty pozitivní jsou napsané skrz kopírák a jsou nekonkrétní (jasně si je píšou sami) a ty negativní přesně popisují šmejdy obchodu. Byl bych blázen, kdybych s nimi plýtval časem. Radši ať zkrachují a uvolní místo někomu, kdo se opravdu chce věnovat poskytování služeb.
Kateřina Fiala (10.08.25 0:46):
Špatná zkušenost se servisem. Mobil měl být opraven do 4 dnů. Když se po 2 týdnech nikdo neozval, volal jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že technik na tom pracuje a že mi ještě během dne někdo zavolá a upřesní informace. Nikdo samozřejmě nezavolal a až po dalším týdnu mi přišla SMS, že si mohu mobil vyzvednout. Jaké bylo překvapení následující den v obchodě, kde mi nepříjemný zaměstnanec sdělil, že žádná oprava neproběhla z důvodu nedostatku náhradního dílu. Chtěl jsem jen vyměnit USB konektor. Jediné, co tam tedy asi "umí", je nalepit ochrannou fólii na sklo. Když jsem viděl, jak ji tam zaměstnanec předemnou aplikuje, nemohl jsem uvěřit, jak amatéři tam pracují.
Jiří Moravec (08.08.25 22:58):
Chtěl bych poděkovat za skvělý přístup při řešení problému s telefonem těsně a i pár minut po pracovní době! Díky černovlasé slečně a jejímu sympatickému parťákovi, kteří mi zas pomohli s výběrem telefonu!
Monika Škorpil (04.08.25 15:13):
dal jsem svůj telefon do opravy (rozbitý displej) a po měsíci mi ho vrátili opravený. Hned jsem si ho vzal zpět a tentokrát tam nebyly tři základní ovládací tlačítka. Tentokrát to dokázali za tři týdny... Dnes jsem si ho opět vyzvedl a údajně je teď oxidace na reproduktoru a reproduktor nefunguje pro zvonění a přehrávání hudby a filmů.
Ivo Kříž (04.08.25 4:06):
Dne 12.03. jsem byla v obchodě v Plzni Olympii. Musela jsem kvůli rozbitému displeji. Postoj zaměstnance, který se staral o mou opravu, mě velmi rozčílil. Ne každý totiž má technologické znalosti. Pokud se dotyčnému tato práce nelíbí, měl by zvážit změnu. To za prvé. Dále bych se chtěla zeptat, zda mají Vaši zaměstnanci možnost kontrolovat skladové zásoby potřebných náhradních dílů. Protože mi zmíněný pán řekl, že potřebný díl bude k dispozici za 2 dny (což je v pořádku). Ale velmi mě naštvalo, že jsem strávila čas chůzí po Olympii (asi hodinu) a když jsem se vrátila domů, přišla mi zpráva, že telefon je hotový. Z Olympie domů to není tak daleko, aby to trvalo 2 dny. Takže druhý den jsem musela jet pro telefon znovu, místo aby mi řekl, že bude telefon hotový přibližně za hodinu (nepředstavovalo by to problém počkat).

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.