Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 39 934 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 49 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 4415 - Hodnocení: 4.4

Prodej elektroniky v Alza.cz Showroom Plzeň

Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.

Dostupnost a parkování

Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.

Rychlé vyzvednutí a platby

V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.

Vybavení a služby

Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.

Donáška a další služby

Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.

Závěr

Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.

Umístění našich prostor je

Telefon uvedeného Prodej elektroniky je +420225340111

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420225340111

mapa Alza.cz Showroom Plzeň Prodej elektroniky, Prodej domácích spotřebičů, Prodejna příslušenství k mobilním telefonům, Prodej mobilních telefonů, Prodejna počítačových potřeb, Prodej výpočetní techniky, Prodejna her, Domácí potřeby, Prodej počítačových her v Plzeň 3

Těšíme se na Vás:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 49 přijatý(é) komentář(e).

Lucie Kubík (15.06.25 3:27):
Prodejna sama o sobě je naprosto v pořádku a bezproblémová. Za ideální situace si dám kávu zdarma a počkám na objednávku. V běžný den zde strávíme maximálně 5-10 minut. Problémem je parkování, kvůli kterému kvůli 5 minutám objíždím celý parkovací dům a hledám volné místo.
Hynek Král (15.06.25 2:32):
Velmi milej přístup k môjmu reklamácii. Aj keď servis reklamáciu neuznal (bola som presvedčená, že neoprávnene pretože tovar jednoducho nefungoval), pán pri prevzatí toleroval dlhšiu lehotu na vrátenie a poskytol mi voucher v cene nefungujúceho výrobku. Veľmi si to vážim a ďakujem.
Ctirad Konečný (14.06.25 17:29):
"Běžně přeplněná plocha zákazníky až se skoro nedá dýchat... To znamená jistě úspěch... Ale smutný přístup personálu... Dokonce v sobotu během vánočních svátků... Obsluhuje pouze jeden prodavač... Ostatní zaměstnanci u 2 splátkových stolů, kde zjevně nejsou žádné fronty... Jako správní profesionálové je situace vůbec netíží (lidé si počkají, přece oni něco chtějí, ne aby já jim prodával [v tomto případě podával])... Přátelé z Alzy obvykle pracují ve směnách (na tuto činnost postačí i brigádník), aby to lítalo a bylo obslouženo maximum zákazníků k jejich spokojenosti!!! A ne, že tam jako zákazník strávím hodinu svého života. Přitom už mám již vybráno a zaplaceno a jdu jen vyzvednout zásilku (takže nepotřebuji dlouhé historky a odpovědi od prodavače)... Poblíž místa je také smutná možnost parkování, navíc i přesto, že se daný obchod nachází ve spodním patře parkovacího domu (za to Alzu neviním, to je "bordel" města, které takhle vydělává a má pocit, že každý vlastní Smárta, protože normální kombík je umění zaparkovat, tak abych nikoho neomezil). Před objednáním ať si každý zváží, zda chce podobné zkušenosti zažít na vlastní kůži.

S pozdravem Váš zákazník"
Olga Kubík (14.06.25 15:51):
Objednané zboží za 8 000 Kč přišlo poškozené. Za 160 Kč posláno doporučeně zpět. Po 2 týdnech připsány peníze na Alza kredit. Zboží jsem si objednal znovu tentokrát ne v Alza boxu, ale v Alza výdejně Plzeň (60 km), abych si ho mohl ihned zkontrolovat. Tentokrát bylo v pořádku. Nikdo mi ale už neproplatí poštovné, naftu a můj čas. Díky.
Tereza Kubíčková (12.06.25 20:01):
Nerada pišu recenze, ale tentokrát musím. Jelikož jsem potřebovala rychle nový mobil, vybírala jsem podle toho, zda ho mají v Showroomu. Vím, že doručování je teď složité. Mobil jsem vybrala objednala, když ani po dni nepřišla SMS o vyzvednutí, objednávku jsme zrušili.
Věra Kolman (10.06.25 15:01):
Musím pochválit prodejnu a e-shop. Nakupuju tu ráda, protože je to ověřený obchod a případná reklamace by neznamenala žádný problém. Nikdy nevíte, jestli trefíte, ale zatím si nestěžuju. Zároveň mají celkem slušnou nabídku mobilů v prodejně, které si většinou můžete koupit na místě. Prodavač je usměvavý a vždy poradí. Dnes jsem si šla pro konvici a doručení do druhého dne a pouzdro na mobil. Vše za pár korun. Na základě dvou dlouholetých zkušeností mohu Alzu jen doporučit.
Hynek Bláha (08.06.25 5:29):
Velice rád bych se nevyjadřoval ohledně nákupu mobilního telefonu Oukitel wp19 za cenu 5824,- když jsem ho chtěl vidět v prodejně v Plzni, tak jsem nechápal, že nejdříve musím zaplatit zboží. Snad má právo kupující si zboží zkontrolovat a pak v klidu zaplatit, zde je to asi jiné.
Břetislav Kučera (07.06.25 21:01):
Jsem velice spokojený s dnešní návštěvou a pomocí od prodejce Jiřího. Velmi sympatický a ochotný. Tady je skutečně zákazník na prvním místě. Ještě jednou mnohokrát děkujeme.
Eva Kohout (05.06.25 11:24):
Příjemný a ochotný personál, který vždy rád poradí a pomůže. Mají spoustu věcí skladem. Na webových stránkách si můžete prohlédnout, co mají skladem, a zboží si ihned rezervovat. Pokud není skladem, druhý den je na pobočce po objednání.
Michal Dvořák (03.06.25 17:20):
Zatím jsem vždy spokojený, jen občas trochu vázne dodání, jak do Alzaboxu, tak na prodejnu. Právě teď čekáme na telefon, který měl být doručen včera na pobočku v Plzni a ani dnes nebude, tak snad zítra... Ale jinak mohu jen chválit, alespoň tady v Plzni, jak je personál vstřícný, ochotný poradit a pomoci, tak i řešení vrácení zboží nebo reklamací. Bez jakýchkoliv příplatků za expresní vyřízení vždy vše je vyřízeno k mé spokojenosti maximálně do 3 dnů. Jediné, co mi kazí náladu, je parkování. Parkovací dům je většinou kromě horních pater plný, s firemní dodávkou tam vůbec nemohu zajet, přesahuje maximální výšku 190 cm.
Iva Moravec (03.06.25 2:35):
Krásně zařízený obchod s prostornými skladovými prostory.
Klára Hájek (02.06.25 16:17):
Široký výběr telefonů, které si může člověk "osahat". Trochu komplikovaná organizace, ale při troše dobré vůle to jde. Možnost dostání volných parkovacích lístků, takže se může vedle zdarma zaparkovat v domě.
Miroslav Urban (02.06.25 4:40):
Objednávám zde již po několikáté a nikdy nebyl žádný problém. Objednávka vždy vyřízena rychle ať už do Alzaboxu nebo k osobnímu odběru.V Showroomu jsou ochotní prodavači, kteří poradí a pomohou...
Hana Šmíd (22.05.25 13:10):
Velký výběr telefonů, na které si člověk může "sáhnout". Trochu složité uspořádání, ale s trochou dobré vůle to jde. Možnost získat volné parkovací lístky, takže se může zdarma zaparkovat vedle domu.
Bedřich Kubíček (20.05.25 13:05):
Muj pozadavek byl vyresen rychle a dobre. Jediné co mne prijde nelogické je, že jsem chtela nalepit ochranné fólie na dva telefony a musela jsem za kazdy úkon platit 159,-Kc i kdyz mají v sazebníku tuto polozku za 15 min. práce. Celkově práce na obou telefonech trvala 10 minut. Navíc jeden pozadavek byl v rámci reklamace. Za tohle davam mínus jinak sluzby jsou OK.
Jindřiška Šimek (18.05.25 14:42):
Jediné, co bych vytkl, je personál. Poté, co jsem zjistil, že zboží, které jsem koupil, mi nevyhovuje, rozhodl jsem se ho reklamovat (cca hodinu po nákupu). Šlo o sluchátka, tak jsem se je pokusil vyčistit a napodobit, jak byla zabalená při koupi. Ale zaměstnanec nebyl nadšený. Nepřímo mi bylo vynadáno, že vracím sluchátka po "dvaceti minutách". Tak jsem sbalil a šel jsem do Datartu v Plaze, kde je personál na rozdíl od Alzy k něčemu. Na závěr bych dodal, že "Pokud tě tvoje práce nebaví, nemusíš ji dělat." - S láskou, nespokojený zákazník.
Jitka Šrámek (18.05.25 8:02):
Rychlé zpracování objednávky, ale obtěžující nabízení okamžitých výměn zboží a prodloužených záruk. Není to tak dávno, kdy tohle nebylo potřeba, zvláště u značkových produktů... smutné 🤔 ...
Hana Procházka (18.05.25 0:28):
Je to skvělé místo, kde si můžete koupit elektroniku přímo v obchodě a pokud nemají požadovaný produkt na skladě, rádi ho pro vás objednají. Vystavují zde hodinky různých značek, mobilní telefony, tablety, notebooky, tiskárny, fotoaparáty a další zařízení. Platit můžete buď hotově nebo kartou. V případě reklamace zakoupeného zboží vám také ochotně pomohou. Uvnitř najdete pohodlné křesla, kde můžete čekat.
Hynek Konečný (17.05.25 2:41):
Kdybych měl možnost, nedal bych ani jednu hvězdu. Po koupi notebooku jsem zjistil, že jsem omylem vybral špatný typ. Ihned druhý den jsem vrátil nepoužité a originálně zabalené zboží na pobočku, kde mi naúčtovali poplatek téměř 2500 Kč (!) - prý "Nehmotný produkt Administrativní poplatek částečné spotřebování / poškození / ušlá
záruka". To považuji za zcela nehorázné. Navíc si účtují poplatek 45 Kč i při doručení tak drahého zboží k vyzvednutí na pobočku, jako je notebook - aspoň to by si mohli odpustit. Velmi mě mrzí, že v ČR Amazon nefunguje, pokud by tomu tak bylo, na Alze bych už nikdy nekupoval/a.
Ivo Kubíčková (16.05.25 22:22):
Vždy máme zboží k dispozici s radou odborného personálu.
Doporučuji návštěvu pro nákup větších předmětů, které se nevejdou do schránek.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u prodejny.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.