Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 39 935 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 49 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 4415 - Hodnocení: 4.4

Prodej elektroniky v Alza.cz Showroom Plzeň

Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.

Dostupnost a parkování

Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.

Rychlé vyzvednutí a platby

V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.

Vybavení a služby

Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.

Donáška a další služby

Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.

Závěr

Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.

Umístění našich prostor je

Telefon uvedeného Prodej elektroniky je +420225340111

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420225340111

mapa Alza.cz Showroom Plzeň Prodej elektroniky, Prodej domácích spotřebičů, Prodejna příslušenství k mobilním telefonům, Prodej mobilních telefonů, Prodejna počítačových potřeb, Prodej výpočetní techniky, Prodejna her, Domácí potřeby, Prodej počítačových her v Plzeň 3

Těšíme se na Vás:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 21 do 40 z 49 přijatý(é) komentář(e).

Adam Marek (16.05.25 19:38):
No tak to je docela zklamání. Nejdřív mi ukázali, že zboží je dostupné v 17:45, pak jsem viděl, že si můžu jít pro něj ihned a nakonec, když jsem tam došel, mi řekli, že zboží je teprve na cestě a že to informace byly jenom orientační. Navíc si účtují 45 Kč za osobní vyzvednutí a člověk je nucen platit parkovné v drahém parkovišti...
Simona Šimek (16.05.25 13:39):
Byl jsem tady před třemi lety a byla to pro mě velká změna. Nádherný moderně zařízený krám, kde jste odbaveni tak rychle, že se ani nestačíte rozhlédnout. Jen je to trochu dál od městské dopravy, pokud nepojedete autem, které zaparkujete nad krámem.
Eva Šmíd (15.05.25 18:36):
Rychlé jednání při reklamaci, hned druhý den jsem dostal nový toner.
Robert Dvořák (12.05.25 2:06):
Vše vždy bez problémů... Vždy se mi líbí, když nakupuji elektroniku online. Mám rád pohodlí a rychlost dodání. Takže jsem moc spokojený s tímto obchodem. Děkuju!
Dalibor Horák (11.05.25 13:46):
Do Alzy už nikdy nepůjdu... No jistě ne do prodejny... z 4 pokladen fungují jen dvě a obchod je nacpaný lidmi. Přišel jsem jen pro telefon po pojišťovací události. Po 15 minutách ve 30°C vedru jsem se dočkal, tak jsem přišel na řadu a dostal jsem nový lístek, protože jsem si vytiskl špatný, tak jsem čekal znovu 15 minut, teď už mi připadalo, že je 45°C. Dočkal jsem se, no telefon jsem dostal. Má to háček, já tam ten telefon chtěl rovnou nechat na záruční reklamaci, kterou nešlo vyřešit zároveň s tou pojišťovací událostí. Co si myslíte? Dostal jsem lístek a šel jsem zase čekat. Slečna říkala, že to se mnou prostě nemůže udělat (asi jsem nebyl její kamarád). Tak jsem šel zase čekat, teď už bylo tak 60°C a já už se začínal cítit špatně, po dalších 25 minutách jsem to vzdal a odešel, aniž bych telefon reklamoval. Proč mi bylo tak horko? Přijel jsem v moto kombinéze, říkal jsem si, že to bude rychle vyřízené... V Alze mám celkově nakoupeno asi za 60 tisíc... nejsem VIP klient a od dneška už nejsem žádným klientem Alzy a už tam nikdy nenakoupím... stačí, že mě štve ten zelený parchant v televizi po každé reklamě... Alzo do pr*le!
Václav Kubíček (05.05.25 19:33):
Vždy dostupné zboží s radou odborného personálu.
Doporučuji navštívit pro velké zboží, které se do boxů nevejde.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u obchodu.
Adam Novotný (04.05.25 4:11):
Trochu komplikované parkování, pokud nechcete využít parkovací dům, ale jinak jsem to nečekal a všichni mi vyšli vstříc a poradili mi.
Jana Kříž (04.05.25 0:54):
Obchod v Plzni má milé a ochotné zaměstnance, díky nimž se nám podařilo dokončit nákup. Občas se stane, že zboží nedojde úplně v pořádku, ale to se může stát, jsou to jen prodavači. Nebyli jsme tak spokojení dvakrát, ale díky ochotě zaměstnanců problém rychle a efektivně vyřešili a nakonec jsme správně vybrali napotřetí a nemuseli jsme kupovat jinde. Pokud někdo má podobné problémy s objednávkami, doporučuji zachovat klid a snažit se situaci řešit. Je škoda, že obchod nemá klimatizaci, protože v těchto horkých dnech je náročné jen stát na místě, natož řešit nákupy, reklamace, objednávky... Určitě by ji ocenili i zaměstnanci. :-)
Monika Hájek (01.05.25 8:06):
Mám skvělé zkušenosti se společností Alza. Několikrát jsem řešil výměnu zboží i reklamaci a vše proběhlo naprosto bez problémů. Profesionální a vstřícný zaměstnanec, který má na starosti reklamace. Jediné, co lze vytknout, je že sem chodí mnoho lidí, takže občas si člověk počká.
Zdeňka Marek (30.04.25 3:26):
Často tady nakupují, servis je super a čekací doby jsou krátké. Ale malé věci kupují jen to, co mají skladem v pobočce. Platit poplatek za vyzvednutí nechci podporovat.
Aktualizace: Možnost "paušálu" s bezplatným doručením to u mě řeší. 👍
Marie Kopecký (27.04.25 20:04):
Rád bych doporučil, co jsem potřeboval poradit, bylo s úsměvem vyřešeno. Skvělé jednání. 👍 Opět jsme vyřešili, co bylo třeba. Maximální spokojenost! 😊 ...
Luboš Kříž (25.04.25 17:12):
Rychlé zpracování objednávky, ale obtěžující nucení k okamžité výměně zboží a prodloužené záruce. Nebylo to tak dávno, kdy tohle nebylo potřeba, obzvláště u značkového produktu....smutné 🤔 ...
Božena Škorpil (23.04.25 10:43):
Skvělý obchod s profesionálním personálem, škoda je jen, že se nenachází v lepší lokalitě, neboť je to od centra takové odstrčené a pokud nechcete zajíždět do parkovacího domu Rychtářka, je zde i horší parkování, respektive přímo u obchodu není kam zaparkovat a šance.
Aleš Urban (21.04.25 10:02):
Trochu sem se bál tady reklamovat počítač po přečtení některých zdejších recenzí, ale s klidným svědomím můžu jedině doporučit. Velice příjemný a ochotný personál, minimální čekání cca 5 minut. Dostatek parkovacích míst (10 Kč snad nikoho nezabije) a těch pár kroků kolem parkovacího domu, pche :)
Oldřich Šťastný (17.04.25 19:39):
Neustále se nějaké problémy objevují. Dobropisy nejsou schopni proplatit kvůli interní chybě, informace k objednávce jsou slibované ze dne na den 4 dny po sobě a stále bez výsledku a grafická karta po objednání a zaplacení se službou na třetinku je na rozhodnutí zaměstnance zrušena kvůli chybné adrese => grafická karta se musí odeslat zpět na sklad, týden musím čekat na vrácení peněz a 14 dní nemohu službu opět využít. Ochota i informace nulové. Pokud si neobjednáváte zboží dle vlastního výběru přímo do alzaboxu, tak to je hrůza a utrpení...
Luboš Šulc (16.04.25 20:17):
Velmi nespolehlivé vyřizování reklamací a vlastně cokoliv kromě nákupu. Nedoporučuji nakoupit jakékoli dražší zboží. Upozorňuji, nepřiplácejte za rychlé vyřízení reklamace a podobné nabízené služby, nikdy a to bez výjimky to nefunguje.
František Kubík (12.04.25 16:37):
Dříve v Plzni jsem byl velmi spokojený a často nakupoval... Ale v poslední době opakovaně odmítli vydat rozměrný balík dveřmi ze skladu přímo do auta... Musel jsem platit parkovné a ještě obíhat parkovací dům s multifunkční tiskárnou na formát A3 v ruce. Jak asi??? Díky tomuto "systému" jsme se s veškerými nákupy přesunuli k konkurenci.
Robert Růžička (11.04.25 1:44):
Chodím sem docela často vyzvedávat zboží. Cena vždycky vychází celkem dobře. Co se týká reklamací, jedna hvězdička mínus, protože zjevně vždycky odmítají (nejen mě).
Robert Kučera (08.04.25 16:07):
Před Vánocemi jsem si objednal foťák za 18 tisíc korun, dostal jsem SMS, že je připravený k vyzvednutí v obchodě. Zaplatil jsem u automatu, čekal jsem u přepážky, obsluha mi přinesla foťák... Krabice byla úplně zničená. Objednali mi nový, za který jsem musel znovu jet osobně skoro 50 km. O žádné kompenzaci ani slovo. Dostal jsem jednu hvězdu jak vyšitou. // Edit: 2 hvězdy za to, že se alespoň pokusili situaci řešit.
Jindřich Urban (07.04.25 13:38):
S tímto obchodem mám dlouholeté velmi dobré zkušenosti. Ještě donedávna jsem si myslela, že to pouze slouží jako výdejna objednávek z e-shopu a v červenci jsem scháněla telefon. Velkou paměť a pěkný foťák a samozřejmě za rozumnou cenu. Koukala jsem na prodejně za 7000 Kč a něco. Prostě do 8000 Kč abych se vešla., Hlavně, aby splňoval moje podmínky a velmi ochotný, příjemný a usměvavý prodavač mi poradil vivo Y33s , a že mi vyjde na 5000kc a parametry byly stejný. Tak jsem ušetřila 3000 Kč a hlavně jsem s ním spokojená. Poradil velmi dobře a nemusel. Byla jsem ráda, že se sám připojil mi poradit. V Alze přez e-shop koupíte úplně vše co si vzpomenete a na prodejně hlavně elektronika. Před rokem to třeba byla dětská sedačka do auta a slouží dodnes. Alzu mohu vřele jen doporučit a věřím, že budete spokojeni. Prozatím jsem se za ty léta vyhnula jakékoliv reklamaci.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.