Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín

MobilTon.cz

Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín

Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín

Publikováno dne: - Zobrazení: 20 648 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 26 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 1871 - Hodnocení: 3.9

Restaurace KFC Praha Globus Zličín DT – Oblíbené místo pro rodiny a turisty

Restaurace KFC v Zličíně, nacházející se v blízkosti obchodního domu Globus, patří mezi populární cíle jak pro místní obyvatele, tak pro turisty. Díky bezbariérovému vstupu, bezbariérovému posezení a možnostem bezkontaktního rozvozu je ideální volbou pro rodiny s dětmi.

Nabídka stravování – Malá jídla a dětské menu

Naší nabídkou se pyšníme širokým spektrem menu, které zahrnuje nejen slané pokrmy, ale i speciální dětské menu, které potěší i ty nejmenší návštěvníky. Naše stoličky pro děti zaručují, že si mohou vychutnat jídlo pohodlně a bezpečně. Mezi další oblíbené možnosti patří naše malá jídla, která jsou dokonalá jako rychlý snack během dne.

Platby a dostupnost služeb

Díky moderním technologiím akceptujeme kreditní a debetní karty, stejně jako NFC platby, což usnadňuje celý proces objednávání. Parkování zdarma na ulici a bezplatné parkoviště poblíž restaurace činí naši lokalitu snadno dostupnou pro všechny návštěvníky.

Atmosféra a vybavení restaurace

Restaurace KFC Zličín se pyšní příjemnou atmosférou, která je ideální pro rodinné obědy a večeře. Nabízíme venkovní posezení, které je skvělou volbou v teplých měsících. Pro vícero lidí máme možnosti skupinových rezervací, abyste mohli oslavit různé akce s přáteli nebo rodinou.

Kvalita a zkušenosti našich návštěvníků

Zatímco mnozí návštěvníci chválí rychlou obsluhu a kvalitu jídla, najdou se i kritiky, které upozorňují na nedostatky. Někteří zákazníci zmínili problém s kvalitou masa a nespokojeností s objednávkami. Je důležité, aby každý host věnoval pozornost kontrole svých objednávek, aby se vyhnul případným nedorozuměním.

Závěr

KFC Praha Globus Zličín DT je ideální destinací pro každého, kdo hledá chutné a rychlé jídlo v příjemném prostředí. Ať už plánujete snídani, oběd nebo večeři, naše restaurace se postará o vaši spokojenost. A nezapomeňte, že jsme tu pro vás, a pokud byste potřebovali jakoukoli pomoc, neváhejte nás kontaktovat!

Jsme umístěni v

Kontaktní linka příslušného Restaurace je +420724604217

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420724604217

mapa KFC Praha Globus Zličín DT Restaurace, Snídaňová restaurace, Kuřecí speciality, Restaurace specializovaná na kuřecí křidélka, Rychlé občerstvení v Zličín

Naše provozní doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud vyžadujete změnit jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný týkající se tomto webu, prosíme Vás, abyste nám předali zprávu, a to upravíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Videa:
Kfc Praha Globus Zličín Dt - Zličín
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 26 přijatý(é) komentář(e).

Milada Němec (16.06.25 0:55):
Skvělé křidýlka, zinger. Naprosto bez chuti twister!
Martina Kubík (15.06.25 7:13):
Dnes bylo málo lidí a obsluha byla rychlá. Jídlo mi chutnalo moc dobře a personál byl velmi milý. Vše bylo čisté a pěkně uklizené. Dávám pět hvězd.
Lenka Král (14.06.25 22:52):
Díky těm suchým pisoárovým, to v restauracích KFC začíná na WC neskutečně páchnout. Tahle restaurace je smrdutým důkazem. Břečka.
Filip Fiala (12.06.25 15:00):
Drahý personál, nejlepší kfc, které znám.
Doporučuji brusinkový burger ❤️
Miroslav Kohout (08.06.25 22:27):
Tady vidíš, co nabízej a co platíš, a co skutečně dostaneš. Jsem se ozval obsluze, že to je klamavá reklama, a odpověděli mi, že o tom vědí. V tomhle KFC záměrně okrádají zákazníky a ještě se k tomu bez problémů bekujou.
Miloslav Mach (07.06.25 0:24):
Naneštěstí, už potřetí se mi nestala dobrá zkušenost s drive-in. Namísto pikantních kuřecích křidélek jsem dostal až doma. Takže doporučuji buď si vybrat jiný podnik nebo si ověřit, co přesně objednáváte.

Důležité je, že Vás obsluhují s úsměvem. A ohledně emailové komunikace, nebudu odpovídat na automatizované zprávy. Doporučuji zajít osobně na pobočku a vyřešit situaci přímo, abychom se vyhnuli negativním recenzím.
Jitka Dvořák (06.06.25 13:18):
Jednou jsem navštívil opravdu tragickou restauraci KFC, kde jsem byl již potřetí, abych si vyzvednul objednané jídlo přes aplikaci, a opět jsem byl ignorován. Vždy jsem se snažil zjistit, jak přesně mám požadovat své jídlo, abych ho nakonec dostal. Nikdy jsem však nenašel správnou odpověď... A když si přinesete jídlo s sebou, občerstvení zdarma je třešničkou na dortu. Ani SMS upozornění, že jídlo čeká pouze 10 minut, nepomohlo... Nenechte je čekat! Pozor, když stojíte u přepážky po dobu asi 3 minut a vidíte pouze jedno připravené jídlo... Personál má jasné instrukce, že nejste tam kvůli jídlu, které jste objednal, a že jste prostě jen blbec, který neví, kde má čekat...
Nikola Urban (05.06.25 11:09):
Vynikající pobočka, zejména služba drive thru je tady parádní, obsluha je milá a příprava rychlá. Co se doručování týče, nikdy jsem neměl problém, jídlo dorazilo v 90% případů včas, občas jen o pár minut později.
Romana Kučera (02.06.25 22:35):
Mám pocit, že už delší dobu KFC zmenšilo porce masa, teď je to skoro jen strouhanka. Třeba u Granderu Texas to už není ono, moc mi to nechutná jako dřív!
Božena Kubíčková (31.05.25 7:03):
Nejhorší restaurace KFC, museli jsme dvakrát vrátit objednávku (hranolky byly hrozné, chyběly ingredience v burgeru). Z kuchyně se ozývaly vulgární řeči, slyšelo se to po celé restauraci, jak si kuchaři a manažerka nadávají na sebe. Jako bývalý zaměstnanec firmy Amrest jsem se za jejich chování opravdu styděl. Před deseti lety jsme dokonce dostávali vytýkací dopisy i za menší porušení pravidel nebo dokonce za drobné konflikty s zákazníky. Takové chování manažera a kuchařů by mělo vést k okamžitému propuštění. Chápu, že je obtížné najít lidi na takovou náročnou práci, ale měli by projít nějakým kursem slušného chování, aby nedělali ostudu celé firmě. Normálně si jídlo v KFC užívám, ale tam se to nedalo sníst!
Václav Šulc (29.05.25 8:46):
Já mám pocit, že jídla v KFC postupně ztrácejí tu pravou původní chuť. Bez chuti Stripsy, ne tak pikantní HotWings, hranolky, které vypadají, že tam čekaly hodinu na zákazníka...:/
Ludmila Jelínek (22.05.25 14:34):
Na této pobočce mi už několikrát nedali celou objednávku, ať už jsem si objednával přes Wolt nebo osobně. Docházelo ke komplikacím a nedostatkům, což mi dělá starosti.
Robert Bartoš (21.05.25 12:25):
Tahle pobočka? Úžasná. Přijeli jsme ráno kolem 10. hodiny v sobotu. V restauraci bylo asi jen 5 lidí. Chápal jsem, že byla otevřená jen jedna pokladna kvůli malému počtu zákazníků, ale když jsem stál ve frontě s třemi lidmi 15 minut a pak dalších 20 minut na jídlo? Myslím si, že by někomu vedení pobočky měl někdo vysvětlit, co znamená "fastfood" přeloženo do češtiny.
Ivo Mach (20.05.25 2:24):
Když si předem objednáte jídlo přes aplikaci KFC a udělat si s sebou, automaticky nedostanete tašku jako v jiných restauracích, ale musíte si ji zaplatit navíc. Problém je v tom, že vás neinformují, že tašku nedostanete žádnou a objednávka bude do auta naskládána po jednotlivých kusech zvlášť.
Lucie Marek (20.05.25 0:56):
Je málo parkovacích míst. Spousta zákazníků odjíždí pryč.
Emil Kopecký (19.05.25 21:07):
Měl jsem tuhle v sobotu ráno špatnou zkušenost... Všechny stoly byly špinavé, zachody také a ten burger byl skoro nechutný. Okurka v něm všechno změnila na blato, chápu, že je problém s personálem, ale něco tak odporného jsem dlouho neochutnal.
Romana Šimek (14.05.25 3:03):
17.11.2023 Výborná zkušenost. Obsluhující personál byl skvělý. žádný stres, všechno bylo rychlé a ochotné. Super vánoční atmosféra.
Lenka Bláha (10.05.25 17:53):
Chtěl jsem Zinger se sýrem navíc a co nedostanu.... Zinger bez sýru. Ani tu jednu hvězdičku si nezaslouží ... 😥
Markéta Horák (08.05.25 2:47):
Během mé návštěvy jsem si všiml, že obsluha byla trochu zlenivěná a nedbalá, povídali si mezi sebou a kašlali na hosty! Musel jsem se jim připomenout. A znovu jsem zaznamenal zbytečně dlouhé fronty.

Co se týče jídla, bylo dobré a bezchybné.

Dříve tady měli krásně křupavé houstičky na zinger. Nyní je mají stejné jako všude jinde.

Měli by více dbát na údržbu zařízení, opravit dávkovač mýdla. A u automatu na pití mi vadí "špinavá a lepkavá páka" k výdeji vody (limonády)... Proč tady nemají nové dotykové automaty, jako jinde??

Na provozovně je znát, že už má něco za sebou.

Výjezd a vjezd z parkoviště jsou příliš těsné a hrozí kolize s protijedoucími vozidly.
Klára Konečný (07.05.25 23:43):
Jídlo celkem dobré, ale objednání jídla do auta za 600 a nedostat ani jeden ubrousek, to je opravdu drzé.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.