Zobrazeno od 1 do 20 z 20 přijatý(é) komentář(e).
Nejlepší kuře, které jsem kdy jedl(a). Ani v Praze není tak skvělé jako tady. Za mě obrovský palec nahoru a doporučuji 😊
Velmi dlouhá doba čekání, žádná omluva, v tašce chyběly ubrousky.
(Delated waiting period, no apology, napkins missing from the bag.)
Omáčka za 18 korun, kterou vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky.
"Omadžka za 18 korun, któru vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky."
Musím říct, že jsem nikdy žádnou špatnou recenzi nenapsal/a, ale dnes je to poprvé. Dlouhé čekání, obsluha křičí jeden na druhého a patnáctiminutové čekání. Twister bez chuti a bez zápachu, jedno maso jen pálivá mrtvola. Velmi se zhoršila chuť KFC.
Jídlo z KFC, já vám povím, je občas k ničemu a snaží se to zakrýt tím, že dají dovnitř pěknou dávku koření. Avšak poznat se to dá. Občas tu chuť cítíte, ale často se stává, že to jídlo prostě nemá žádnou chuť.
Dnes jsem čekal dlouho. Když jsem si vyzvedával jídlo, zeptal jsem se, jestli mi to mohou dát s sebou (původně jsem chtěl jíst na místě), protože za tu dobu, co jsem čekal, bych to snědl dvakrát. Paní mi řekla, že bych si musel připlatit 5 Kč za tašku. Nakonec mi to dala jen do krabičku. Očekával bych, že mi ty 5 Kč odpustí jako kompenzaci za to čekání.
Často trvá, než dostanu jídlo, déle než bych chtěl.
I když očekáváte stejnou kvalitu od fastfoodového řetězce kdekoliv, této pobočce bych se raději vyhnul.
Jinak je obsluha velice milá.
Jednou za čas je potřeba zhřešit, například v KFC, dne 12.11.2023 kolem 13 hodiny. Objednávala jsem kupon na velký kyblík hranolek + 3 omáčky, Zinger menu a Twister menu, vše s sebou. Dole na parkovišti jsem zjistila, že mi nebyl dán do tašky Twister. Vyběhla jsem z parkoviště zpět do restaurace, kde mi ho s omluvou dodali, ale až doma jsem zjistila, že ke kyblíku hranolek nebyla dána ani jedna omáčka. Musím kontrolovat obsah tašky po vašich zaměstnancích? Nikde nemáte žádné upozornění, ať to udělám. Budete se vracet 34 km? Nebudete, takhle se šidíte a vyděláváte na zákaznících.
Kolínské KFC je celkem katastrofální. Jídlo naházené na tácek bez ubrousků, ceny se zvyšují, porce se zmenšují.
Vždy máme plno, ale stojí to za to.
Židle jsou většinou obsazené hlučnou arogantní mládeží nebo se v horším případě používají jako klubovna pro místní menšinu. Jídlo je maximálně na sebrání. Hodnocení jídla není potřeba, vždycky je nadprůměrné ve všech pobočkách. Pro příště... když už do KFC, tak na D11. Je to 15 kilometrů a tam už tuhle hlučnou mládež ani "občany" nepotkáte.
Jídlo je tak průměrné, ten nefunkční kiosek je velkej mínus zejména v tom nákupním domě, zdržuje to dost při objednávání a zbytečně prodlužuje celkovou dobu čekání.
Tak jo, začnu tím. Skvělý koncept, ale proč těstoviny? Podle mě trochu mimo. Obsluha? Dříve přirozená slušnost, dnes jen nucené úsměvy. Když jsem upozornil, že z Pepsi teče obarvená voda: dříve (děkujeme za upozornění a moc se omlouváme. Můžu Vám nabídnout.....) dnes: hm.
Přišel Burger King, tak konečně tu mají všechno potřebné, to je velmi důležité, od lékárny po boty a samozřejmě nemluvě o potravinách (Billa) zejména, že ano?
Většinou něco stále chybí, jak z běžné nabídky, tak i z akční nabídky. Často se omlouvají a říkají, že jim právě to došlo. Takže pokud chcete využít akční nabídku, měli byste zkusit jinde.
Jídlo bylo velmi dobré, teplé a rychle vydané. Neznám nabídku KFC, ale slečna na kase mi velmi pomohla s výběrem. Když jsem zaplatila a odešla pro pití, jídlo už bylo připravené. Mladá dáma, která mi jídlo předávala, byla velmi milá a usměvavá.
V objednávce bylo vše, bylo to dobré. Líbí se mi, že je v nabídce i možnost nepálivého masa pro děti.
Jídlo tragické kvality a obsluha absolutně mimo. Při vyzvedávání objednávky jsem dokonce musel obsluze nadiktovat co bylo v objednávce, aby mi to vydali správně. Za mě velice špatná práce managera i personálu. Sem už nikdy více.
Při doručení objednávek Kfc v Kolíně špatné zkušenosti! Vždy něco schází! Popř kyblík 30stripsu není jich ani 30! Po špatných zkušenostech jsme je opravdu začali počítat. Dříve by nás to ani nenapadlo, ale proč bych měla platit za něco co nedostanu?! Nevím zda na této pobočce pracují lidé co neumí číst, aby dali do objednávky vše a nebo zda jim je to jedno a pak rozdávají omluvné kartičky. Na této pobočce by kartičky měli dávat ke každé objednávce rovnou, člověk by měl radost alespoň z něčeho, když jídla se kolikrát ani nedočká! Nehledě na porci hranolku, opravdu velký sáček je velký?
Čekala jsem skoro 10 minut na svou objednávku, ale v pořádku, počkám. Ale lidé, kteří přišli za mnou, všichni dostali svoje objednávky, když jsem se zeptala prodavače, nechtěl mi dát – nevím proč. Půl kýbl byl zaplněn moukou a nahoře jenom kuře. Všimla jsem si toho až poté, co jsem odjela. Moc nepříjemné, když platíte půl litru za objednávku, a dostanete jenom půl kýbl. Škoda.
Po cestě vlakem jsem chtěla dát rychlý oběd ve FastFoodu. Objednala jsem si své oblíbené twistery na ISIC, které už znám, ale zde byla tragédie, twistery měly minimum omáčky a byly příliš suché. Jako přílohu jsem si objednala hranolky, které obsahovaly stejně soli jako mořská voda.
Jen jedna objednávací obrazovka zde, kdežto Burger King naproti má dvě.