Kfc - Rorejcova 906

MobilTon.cz

Kfc - Rorejcova 906

Kfc - Rorejcova 906

Publikováno dne: - Zobrazení: 18 988 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 20 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 2106 - Hodnocení: 3.9

Restaurace KFC v Rorejcové: Populární místo pro rodiny i turisty

Restaurace KFC v Rorejcové 906, Vácov, je oblíbenou destinací pro návštěvníky všech věkových kategorií. S snadnou dostupností a možností bezplatného parkování je ideálním místem pro rychlý oběd či večeři. Zdejší atmosféra je neformální, což přispívá k pohodlné zkušenosti.

Bezbarierové možnosti a rodinné služby

KFC nabízí bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, což z něj činí skvélé místo pro rodiny s dětmi nebo osoby se zdravotním postižením. Pro malé návštěvníky KFC má dětské menu a stoličky pro děti, aby se každý člen rodiny cítil vítán.

Možnosti plateb a oblíbené nabídky

Restaurace akceptuje jak debetní karty, tak NFC platby, což zjednodušuje proces objednávek. Mezi nabízené produkty patří oblíbené Twistery a Hot Wings. Bohužel, zákazníci často hlásí nedostatky v objednávkách, přičemž typickým problémem bývá chybějící omáčka nebo součást jídla.

Služby pro návštěvníky

KFC se pyšní rychlým bezkontaktním rozvozem, který je velmi populární zejména v rušných obdobích. Přesto se bohužel objevují negativní zkušenosti, kdy zákazníci museli čekat déle než je běžné, nebo dostali jídlo v nedostatečné kvalitě. To může být zklamáním po dlouhém čekání.

Pohodlné posezení a Wi-Fi zdarma

I přes to, že KFC v Rorejcové nabízí dostupné sezení, je občas problém s obsazeností, zejména o víkendech. Restaurace je známá tím, že obvykle se čeká, což může být nevýhodou při plánování rodinného výletu. Pro ty, kteří chtějí zůstat připojeni, je k dispozici Wi-Fi.

Spokojenost zákazníků a doporučení

Mnoho zákazníků uvádí, že restaurace je vhodná pro rodiny s dětmi díky svému menu a pohodlnému prostředí. Nicméně, recenze naznačují, že dodatečné vzdělávání zaměstnanců by mohlo výrazně zlepšit celkovou kvalitu služeb. Vzhledem k různým zkušenostem s objednávkami si přichystejte svůj dotaz, pokud něco chybí, a neváhejte kontrolovat obsah tašky, abyste se vyhnuli zklamáním. Navzdory těmto problémům zůstává KFC v Rorejcové oblíbenou volbou pro rychlé občerstvení v příjemném prostředí.

Firma je umístěna v

Kontaktní telefon tohoto Restaurace je +420702194198

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420702194198

mapa KFC Restaurace, Snídaňová restaurace, Kuřecí speciality, Restaurace specializovaná na kuřecí křidélka, Rychlé občerstvení v Rorejcova 906

Jsme k dispozici v těchto časech:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nepřesný vztahující se k tomto webu, vyzýváme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@kfc_cesko/video/7149086269685992709
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 20 přijatý(é) komentář(e).

Eliška Kubát (01.05.25 8:43):
Nejlepší kuře, které jsem kdy jedl(a). Ani v Praze není tak skvělé jako tady. Za mě obrovský palec nahoru a doporučuji 😊
Jindřiška Kubíková (30.04.25 2:08):
Velmi dlouhá doba čekání, žádná omluva, v tašce chyběly ubrousky.

(Delated waiting period, no apology, napkins missing from the bag.)
Roman Kolman (28.04.25 20:49):
Omáčka za 18 korun, kterou vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky.

"Omadžka za 18 korun, któru vám ani nedají do objednávky o dvou položkách. Ráda bych dostala svých 18 korun zpátky."
Břetislav Konečný (28.04.25 9:47):
Musím říct, že jsem nikdy žádnou špatnou recenzi nenapsal/a, ale dnes je to poprvé. Dlouhé čekání, obsluha křičí jeden na druhého a patnáctiminutové čekání. Twister bez chuti a bez zápachu, jedno maso jen pálivá mrtvola. Velmi se zhoršila chuť KFC.
Martin Jelínek (27.04.25 20:39):
Jídlo z KFC, já vám povím, je občas k ničemu a snaží se to zakrýt tím, že dají dovnitř pěknou dávku koření. Avšak poznat se to dá. Občas tu chuť cítíte, ale často se stává, že to jídlo prostě nemá žádnou chuť.
Emil Kubíčková (25.04.25 8:26):
Dnes jsem čekal dlouho. Když jsem si vyzvedával jídlo, zeptal jsem se, jestli mi to mohou dát s sebou (původně jsem chtěl jíst na místě), protože za tu dobu, co jsem čekal, bych to snědl dvakrát. Paní mi řekla, že bych si musel připlatit 5 Kč za tašku. Nakonec mi to dala jen do krabičku. Očekával bych, že mi ty 5 Kč odpustí jako kompenzaci za to čekání.
Klára Šmíd (22.04.25 11:18):
Často trvá, než dostanu jídlo, déle než bych chtěl.
I když očekáváte stejnou kvalitu od fastfoodového řetězce kdekoliv, této pobočce bych se raději vyhnul.
Jinak je obsluha velice milá.
Roman Kučera (21.04.25 19:44):
Jednou za čas je potřeba zhřešit, například v KFC, dne 12.11.2023 kolem 13 hodiny. Objednávala jsem kupon na velký kyblík hranolek + 3 omáčky, Zinger menu a Twister menu, vše s sebou. Dole na parkovišti jsem zjistila, že mi nebyl dán do tašky Twister. Vyběhla jsem z parkoviště zpět do restaurace, kde mi ho s omluvou dodali, ale až doma jsem zjistila, že ke kyblíku hranolek nebyla dána ani jedna omáčka. Musím kontrolovat obsah tašky po vašich zaměstnancích? Nikde nemáte žádné upozornění, ať to udělám. Budete se vracet 34 km? Nebudete, takhle se šidíte a vyděláváte na zákaznících.
Dominika Říha (20.04.25 8:46):
Kolínské KFC je celkem katastrofální. Jídlo naházené na tácek bez ubrousků, ceny se zvyšují, porce se zmenšují.
Jakub Kubík (17.04.25 22:35):
Vždy máme plno, ale stojí to za to.
Denisa Kolman (16.04.25 10:41):
Židle jsou většinou obsazené hlučnou arogantní mládeží nebo se v horším případě používají jako klubovna pro místní menšinu. Jídlo je maximálně na sebrání. Hodnocení jídla není potřeba, vždycky je nadprůměrné ve všech pobočkách. Pro příště... když už do KFC, tak na D11. Je to 15 kilometrů a tam už tuhle hlučnou mládež ani "občany" nepotkáte.
Ivan Kolman (14.04.25 12:14):
Jídlo je tak průměrné, ten nefunkční kiosek je velkej mínus zejména v tom nákupním domě, zdržuje to dost při objednávání a zbytečně prodlužuje celkovou dobu čekání.
Dalibor Říha (13.04.25 20:29):
Tak jo, začnu tím. Skvělý koncept, ale proč těstoviny? Podle mě trochu mimo. Obsluha? Dříve přirozená slušnost, dnes jen nucené úsměvy. Když jsem upozornil, že z Pepsi teče obarvená voda: dříve (děkujeme za upozornění a moc se omlouváme. Můžu Vám nabídnout.....) dnes: hm.
Soňa Šmíd (11.04.25 0:18):
Přišel Burger King, tak konečně tu mají všechno potřebné, to je velmi důležité, od lékárny po boty a samozřejmě nemluvě o potravinách (Billa) zejména, že ano?
Denisa Kuka (10.04.25 1:11):
Většinou něco stále chybí, jak z běžné nabídky, tak i z akční nabídky. Často se omlouvají a říkají, že jim právě to došlo. Takže pokud chcete využít akční nabídku, měli byste zkusit jinde.
Stanislav Pospíšil (08.04.25 22:03):
Jídlo bylo velmi dobré, teplé a rychle vydané. Neznám nabídku KFC, ale slečna na kase mi velmi pomohla s výběrem. Když jsem zaplatila a odešla pro pití, jídlo už bylo připravené. Mladá dáma, která mi jídlo předávala, byla velmi milá a usměvavá.
V objednávce bylo vše, bylo to dobré. Líbí se mi, že je v nabídce i možnost nepálivého masa pro děti.
Kateřina Marek (08.04.25 1:40):
Jídlo tragické kvality a obsluha absolutně mimo. Při vyzvedávání objednávky jsem dokonce musel obsluze nadiktovat co bylo v objednávce, aby mi to vydali správně. Za mě velice špatná práce managera i personálu. Sem už nikdy více.
Gabriela Kubišta (07.04.25 3:33):
Při doručení objednávek Kfc v Kolíně špatné zkušenosti! Vždy něco schází! Popř kyblík 30stripsu není jich ani 30! Po špatných zkušenostech jsme je opravdu začali počítat. Dříve by nás to ani nenapadlo, ale proč bych měla platit za něco co nedostanu?! Nevím zda na této pobočce pracují lidé co neumí číst, aby dali do objednávky vše a nebo zda jim je to jedno a pak rozdávají omluvné kartičky. Na této pobočce by kartičky měli dávat ke každé objednávce rovnou, člověk by měl radost alespoň z něčeho, když jídla se kolikrát ani nedočká! Nehledě na porci hranolku, opravdu velký sáček je velký?
Magdaléna Růžička (06.04.25 19:30):
Čekala jsem skoro 10 minut na svou objednávku, ale v pořádku, počkám. Ale lidé, kteří přišli za mnou, všichni dostali svoje objednávky, když jsem se zeptala prodavače, nechtěl mi dát – nevím proč. Půl kýbl byl zaplněn moukou a nahoře jenom kuře. Všimla jsem si toho až poté, co jsem odjela. Moc nepříjemné, když platíte půl litru za objednávku, a dostanete jenom půl kýbl. Škoda.
Božena Kolář (06.04.25 14:24):
Po cestě vlakem jsem chtěla dát rychlý oběd ve FastFoodu. Objednala jsem si své oblíbené twistery na ISIC, které už znám, ale zde byla tragédie, twistery měly minimum omáčky a byly příliš suché. Jako přílohu jsem si objednala hranolky, které obsahovaly stejně soli jako mořská voda.

Jen jedna objednávací obrazovka zde, kdežto Burger King naproti má dvě.
Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.