V srdci malebné vesnice Loučeň se nachází hotelová restaurace Maxmilian, která nabízí jedinečné gastronomické zážitky v historickém prostředí. Tato restaurace je ideálním místem pro rodiny s dětmi, páry i jednotlivce, kteří hledají místo k odpočinku a skvělému jídlu.
Bezbariérový vstup a dostupnost
Maxmilian dbá na bezbariérový přístup pro všechny návštěvníky. Hosté mohou využít bezbariérové parkování a bez obav se pohybovat po restauraci, kde je zajištěno bezbariérové posezení. V restauraci se nachází také toaleta přizpůsobená pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Atmosféra a oblíbené pokrmy
V restauraci panuje neformální a přátelská atmosféra, která vítá všechny návštěvníky. Mezi oblíbené pokrmy patří steak s pepřovou omáčkou a chutné mušle. K dispozici je také dětské menu, které potěší malé gurmány. Oběd a večer můžete trávit v příjemném venkovním posezení, kde si vychutnáte káva nebo alkohol dle vašeho výběru.
Možnosti placení a rezervace
Restaurace Maxmilian nabízí různé možnosti služeb, včetně platby debetními a kreditními kartami a NFC platbami. Je doporučeno provést rezervaci, zejména během víkendů nebo svátků, kdy bývá restaurace zaplněná. Díky ochotnému personálu a jejich rychlé reakci se můžete těšit na pohodový zážitek.
Kvalita jídla a zpětná vazba zákazníků
Zákazníci si chválí chuťové kombinace a kvalitu jídel, avšak není to vždy pravidlem. Někteří hosté poukazují na dlouhé čekání na jídlo a pomalou obsluhu. Například zkušenosti s předkrmovým tatarským biftekem a hlavním chodem ukázaly rozpor mezi očekáváním a realitou. Na druhou stranu, ti, kteří zažili vynikající pokrmy, jako je jehněčí nebo výborné víno, byli nadšeni.
Ideální místo pro každého
Maxmilian je vhodný nejen pro turisty, kteří chtějí objevit kouzlo Loučeně a okolních památek, ale i pro místní obyvatele hledající místo pro rodinné setkání nebo romantickou večeři. Večeře o samotě může být příjemným zážitkem, ale je dobré mít na paměti, že zkušenosti se mohou lišit. Celkově je restaurace hodnotným místem, které má potenciál nabídnout kvalitní gastronomii s patřičným servisem.
Pokud plánujete návštěvu Loučeně, nezapomeňte se zastavit v restauraci Maxmilian a vyzkoušet, co všechno toto místo nabízí!
Pokud chcete změnit jakýkoli detail, který/é považujete za chybný týkající se této webové stránce, vyzýváme Vás, abyste nám doručili zprávu, a to upravíme co nejdříve. Předem děkujeme.
Obrázky
Hotelova Restaurace Maxmilian čislo
Hotelova Restaurace Maxmilian Vzhled A Atmosfera
Hotelova Restaurace Maxmilian Vse
Hotelova Restaurace Maxmilian Street View A 360deg
Ubytování fajn, ale kuchyně byla moc špatná a obsluha trochu zmatená.
Růžena Urban (10.06.25 20:22):
Předkrmový tatarský biftek byl přinesen již promíchaný a byl dobrý. Nám však nebylo jasné, proč je na talíři chili paprička. O příbor k předkrmu jsme si museli říct. Dostali jsme klasický set na hlavní chod včetně lžíce. Na hlavní chod jsme čekali dost dlouho. Těstoviny i kachna s bramboráky byly chutné. Bavilo nás sledovat ostatní hosty. Jedna dáma si objednala dezert a když se zeptala, čím se má jíst, servírka odpověděla "lžící". Dáma ale řekla, že žádnou nedostala. Servírka ji poté doporučila použít lžičku na polévku, kterou měla z hlavního chodu!!!
Skupina cizinců chtěla k hlavnímu jídlu chléb. Servírka chtěla slyšet od každého počet krajíců!!!
Nakonec jsme se pobavili, že platba se provádí u baru. Trochu to připomínalo vietnamskou restauraci spíše než čtyřhvězdičkový hotel.
Jitka Dvořák (06.06.25 23:49):
Příjemné prostředí, dobré jídlo, milá obsluha. Kvalitní vína. A tady si můžete také dát čápy s mákem. Doporučuji.
Milada Král (02.06.25 0:29):
Dnešní večeře v tomhle podniku byla jedna velká katastrofa - ke večeři šlichta s rýží z konvektomatu. Creme brulee? 😂 (pudding s karamelovým polevem, na kterém nebyla udělaná ani krusta 😂) Každopádně ten nejhorší zážitek byla obsluha servírky za barem. 🤯 Neumí se chovat k zákazníkům, celou dobu je nepříjemná a tváří se, jako by ji návštěvníci restaurace obtěžovali.
Měli tady návštěvu české celebrity, která zaplatila a ona při ní odchodu reagovala s výsměchem na dávno stylu ,,tak to se teda moc nepředali’’. (Nepředali za co? Za podřadné jídlo a obsluhu na úrovni středověku?) Objednali jsme si pivo, které nám bylo připraveno do mastného skla… Reklamovali jsme jej, ale servírka co čepovala, měla tendenci na nás nadávat, Ikdyž jsme se na ni dívali od stolu… Celé její chování bylo absurdní. Taková servírka odradí nespočet lidí, nemá v takovém podniku co dělat, když se neumí chovat!!! Cítíme velké zklamání z celého tohoto večera!
Ubytování skvělé, ale restauraci už nikdy nenavštívíme kvůli této obsluze!
Tomáš Šťastný (31.05.25 23:35):
Výborné jídlo a pití a milá obsluha.
Iva Kubíček (30.05.25 22:27):
Dlouhá doba čekání nám tolik nevadila, protože jsme čekaly s výborným vínem. Obsluhy by si ale měly udělat pořádek, kam jídlo vlastně nesou, protože každé jídlo nesly na špatný stůl. Co se týče samotné restaurace, tak žádný extra výkon, ale i tak jsme si moc pochutnaly. :)
Jakub Krejčí (28.05.25 21:55):
Ubytování bylo fajn, velká koupelna s vířivou vanou, prostředí a možnosti služeb hotelu zaslouží 4 z 5*. Ale restaurace je úplně jiná pohádka. Servírované menu v rámci polopenze připomnělo školní léta, vlažná nedochucená polévka, "all'arrabbiata" s penne byla od italských chutí daleko a varianta kuřecího masa s rýží kvalitou také nezaujala. Člověk by s jídlem přimhouřil oko, ale obsluha restaurace tomu dává korunu. Slečna za barem se chová tak, že do takového podniku rozhodně nepatří. Bez obalu vyjádří nespokojenost s výší tuzéru předchozích hostů před dalšími klienty, když jsem upozornil, že jsem dostal pivo v mastném půllitru, cítil jsem, že je to pravděpodobně moje chyba a její celkový přístup a chování dokáže velmi znepříjemnit večer. Příště jedině bez gastronomie.. výjimku tvořily snídaně, tady byl personál milý a chuť i kvalita jídla byly v pořádku.
Richard Kolman (22.05.25 7:34):
Nepoživatelné jídlo, hovězí steak, který by nerozžvýkal ani šakal, slibovaný Coleslav došel, místo bylinkové bagety pouze normální vytažená z mrazáku. Kdybych nebyl pozvaný, tak bych se otočil a odešel.
Kateřina Kubíček (21.05.25 4:12):
Jídlo dobré a obsluha příjemná. Pěkné posezení venku na zahradě. Na jídlo jsme dlouho nečekali. Jen jsme měli panenku a nikdo se nás nezeptal, jak ji chceme. Tak byla lehce krvavá, ale výborná.
Hana Černý (19.05.25 4:04):
Když chcete jít na jídlo nebo si dát slavný koláč s mákem, musíte zaplatit vstup do areálu 120 Kč, což podle mého názoru není správné a hlavně není to nikde předem napsané, tak pozor!
Pavel Pospíšil (15.05.25 4:07):
Ceny jsou jako v centru Prahy, ale kvalita zdaleka neodpovídá. Už nikdy více.
Ivo Urban (14.05.25 21:08):
Obsluha zmatená a pomalá. Ceny a
ni zdaleka neodpovídají kvalitě. 3x
polívka, 5x pití cca 400,-.
(Obsluha zmatená a pomalá. Ceny ani zdaleka neodpovídají kvalitě. 3x polévka, 5x pití asi 400 korun.)
Roman Šmíd (14.05.25 6:57):
Po druhé návštěvě musím říct "nikdy více." Ty dvě hvězdičky za příjemnou obsluhu a slušné pivo. Jídlo? Předražená katastrofa. Škoda...
Robert Beneš (11.05.25 22:17):
Čistý hotel. Velmi štědrá snídaně. Lahodné jídlo. - Clean hotel. Very generous breakfast. Delicious food.
Vendula Kubíčková (11.05.25 17:06):
Během našeho pobytu jsme tu měli jídlo dvakrát a nemůžeme si stěžovat. Jídlo i obsluha, vše v pořádku.
Roman Veselý (10.05.25 6:47):
Budu stručný, hodnocení je oprávněné. Ceny jsou přemrštěné a kvalita je katastrofální. Syrová zelenina z mrazáku a za to platit 150 Kč? Navíc po hodinovém čekání, kdy v restauraci bylo jen 10 lidí? No udělejte si každý svůj vlastní názor...
Adéla Kubíčková (07.05.25 19:19):
Uf. Nesmím zapomenout, že jsem byla v restauraci někdy víc zklamaná. Menu vypadalo slibně. Dala jsem si cibuláčku za 70 korun a romanesco s parmezánem za 160. Obojí nedochucené, cibuláčka amatérská, romanesko úplná katastrofa. Mokré, neslané, nedochucené a na něm pár šupinek parmezánu. To vše. Manžel měl řízek, ten byl tučný a k němu brambory bez chuti. Obsluha byla ale moc příjemná, nápoje v pohodě. Ještě že nedaleko je pizzerie. Tam se půjdeme po večeři najíst..
Viktor Jelínek (07.05.25 6:30):
Varí sa tam, akoby klientov nenávideli. Nikdy v živote som nejedla také zlé jedlo. Objednali sme steak a ryby. Ryba bola taká slaná, že si myslíme, že dávali soľ, zabudli na ňu a opakovali to mnohokrát. Steak bol najtvrdší kus mäsa, ktorý som v živote jedla. Je mi ľúto servírky, že bola milá a bola to ona, kto musel predkladať také odporné jedlo a prijímať sťažnosti.
Zbyněk Kohout (06.05.25 8:35):
Neprofesionální obsluha, kvalita jídla neodpovídá ceně - to není úplně ideální situace.
Ondřej Kubík (02.05.25 19:19):
Prostředí: příjemné
obsluha: milá a ochotná
ceny: vysoké
Jídlo
celková chuť: ucházející
kvalita surovin: hrozná