Hotelová restaurace Maxmilian - Loučeň

MobilTon.cz

Hotelová restaurace Maxmilian - Loučeň

Hotelová restaurace Maxmilian - Loučeň

Publikováno dne: - Zobrazení: 1 364 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 12 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 134 - Hodnocení: 3.1

Hotelová restaurace Maxmilian: Skryté poklady Loučeně

V srdci malebné vesnice Loučeň se nachází hotelová restaurace Maxmilian, která nabízí jedinečné gastronomické zážitky v historickém prostředí. Tato restaurace je ideálním místem pro rodiny s dětmi, páry i jednotlivce, kteří hledají místo k odpočinku a skvělému jídlu.

Bezbariérový vstup a dostupnost

Maxmilian dbá na bezbariérový přístup pro všechny návštěvníky. Hosté mohou využít bezbariérové parkování a bez obav se pohybovat po restauraci, kde je zajištěno bezbariérové posezení. V restauraci se nachází také toaleta přizpůsobená pro osoby s omezenou schopností pohybu.

Atmosféra a oblíbené pokrmy

V restauraci panuje neformální a přátelská atmosféra, která vítá všechny návštěvníky. Mezi oblíbené pokrmy patří steak s pepřovou omáčkou a chutné mušle. K dispozici je také dětské menu, které potěší malé gurmány. Oběd a večer můžete trávit v příjemném venkovním posezení, kde si vychutnáte káva nebo alkohol dle vašeho výběru.

Možnosti placení a rezervace

Restaurace Maxmilian nabízí různé možnosti služeb, včetně platby debetními a kreditními kartami a NFC platbami. Je doporučeno provést rezervaci, zejména během víkendů nebo svátků, kdy bývá restaurace zaplněná. Díky ochotnému personálu a jejich rychlé reakci se můžete těšit na pohodový zážitek.

Kvalita jídla a zpětná vazba zákazníků

Zákazníci si chválí chuťové kombinace a kvalitu jídel, avšak není to vždy pravidlem. Někteří hosté poukazují na dlouhé čekání na jídlo a pomalou obsluhu. Například zkušenosti s předkrmovým tatarským biftekem a hlavním chodem ukázaly rozpor mezi očekáváním a realitou. Na druhou stranu, ti, kteří zažili vynikající pokrmy, jako je jehněčí nebo výborné víno, byli nadšeni.

Ideální místo pro každého

Maxmilian je vhodný nejen pro turisty, kteří chtějí objevit kouzlo Loučeně a okolních památek, ale i pro místní obyvatele hledající místo pro rodinné setkání nebo romantickou večeři. Večeře o samotě může být příjemným zážitkem, ale je dobré mít na paměti, že zkušenosti se mohou lišit. Celkově je restaurace hodnotným místem, které má potenciál nabídnout kvalitní gastronomii s patřičným servisem.

Pokud plánujete návštěvu Loučeně, nezapomeňte se zastavit v restauraci Maxmilian a vyzkoušet, co všechno toto místo nabízí!

Jsme založeni v

Kontaktní telefon příslušného Restaurace je +420325585381

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420325585381

mapa Hotelová restaurace Maxmilian Restaurace, Česká restaurace v Loučeň

Otevíráme podle následujícího rozvrhu:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud chcete změnit jakýkoli detail, který/é považujete za chybný týkající se této webové stránce, vyzýváme Vás, abyste nám doručili zprávu, a to upravíme co nejdříve. Předem děkujeme.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@robss05/video/7281533267956862213
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 12 z 12 přijatý(é) komentář(e).

Jarmila Kubík (29.04.25 14:26):
Právě jsme se vrátili z prodlouženého víkendového pobytu a musím konstatovat, že všichni a všechno, s kým jsme přišli do styku, bylo bezchybné. Týká se to hotelu, jeho restaurace i obou personálů. Zámek a přilehlá zahrada to samé s jedinou výjimkou - v samoobslužné restauraci jménem Vtipná kaše byly čápy s mákem dobré, ale ten katastrofální kalný totálně přesolený "vývar" za 45,- Kč... Toto zařízení ale prý k hotelu nepatří.
Simona Urban (27.04.25 17:38):
Dost blbej nápad - darovat svým blízkým poukaz na večeři v hotelový restauraci. Nakonec to skončilo bufetovou večeří v jiný místnosti.
HLAVNÍ JÍDLA & PŘÍLOHY
Smažený kuřecí křídla s česnekovou majonézou
Dušený vepřový maso v smetanový omáčce s restovanými šunkovými proužky a zeleninou
Plněné bramborový knedlíky uzeným masem se smaženou cibulkou a dušeným zelím (knedlíky byly evidentně z prášku)
Pizza di Zuzu (ve 20.30 h docela nepoživatelný)
Bohumila Šrámek (26.04.25 23:35):
Na jídlo jsme čekali 50 minut. Během té doby jeden stůl odešel kvůli dlouho neuklizenému nádobí na stole po předchozích hostech. A jeden stůl si jídlo kvůli našemu zážitku ani neobjednal. Slyšeli jsme totiž nepříjemnou servírku, když jsme se po těch 50 minutách ptaly. Vrchol pak nastal, když jsme z hotelového okna pokoje slyšeli tu servírku hovořit s kolegou o tom, jaký jsme ***. Aspoň už chápeme, proč nestíhala svoji práci 😅
Stanislav Kolář (21.04.25 18:46):
Obsluha parádní, nabídka skvělá, fakt dlouho trvalo než nám donesli jídlo.
Ivana Kubíčková (20.04.25 9:57):
Restaurace jako tahle jsem dlouho nezažil. Chapu, že je plno, ale čekat hodinu na jídlo... Zahrádka s obsluhou? Stejně si musíte jít pro nápoje. Včera večer jsme mohli pít i zadarmo, nechtělo se platit... Jediné plus :)
Jindřich Kopecký (20.04.25 1:42):
Spokojenost, jídlo skvělé úrovně, obsluha s úsměvem a ochotou, ceny odpovídající místu, nevyleštěné skleničky, toalety čisté a vonící.
Daniel Konečný (19.04.25 14:08):
Ubytování je skvělé, ale provoz v restauraci je hrůza. První směna byla v pořádku, ale ta druhá se o mě vůbec nezajímala. I když jsem seděl venku na terase přes hodinu, dělali, jako by mě neviděli. Když jsem nakonec vešel dovnitř restaurace, působili, že jsou otrávení tím, že musejí něco dělat, a vypadalo to, že jim vadím. Jídlo bylo skvělé, ale zbytečně drahé. Většinu obyvatel jsem potkával buď v restauraci naproti za lidové ceny, nebo v pizzerii 40 metrů dál.
Karel Hájek (19.04.25 10:15):
Po hodině čekání na jídlo přišel ober a chtěl nás vyhodit, protože měl na stole rezervaci, s tím že jsme byli upozorněni. Bez základní slušnosti, bez omluvy. Vysvětlil jsem mu, že v normální restauraci nečeká host hodinu na tři jídla ze speciální nabídky dne a je to koneckonců on, kdo nás usadil. Žádal jsem o přítomnost nadřízeného, ten nepřišel. Zaplatil jsem, odešel jsem bez jídla a s jistotou se nevrátím. Vám doporučuji si nekazit náladu a najíst se kdekoli jinde.
Břetislav Bureš (15.04.25 7:51):
Za restauraci určitě nemá hotel 4 hvězdy. Sedli nás ke stolu a ani se nezeptali, co chceme k pití. Obsluha přišla až po půl hodině a to pouze díky tomu, že jsme se sami připomněli. Na předkrm jsme čekali přes hodinu a hlavní chod byl dokonce studený. Co se týče obsahu, jídlo vůbec neodpovídalo objednávce - salát Caprese byl hlavně plný rukoly a málo mozzarelly a rajčat, bazalkové pesto chybělo úplně. Hlavní chod měl obsahovat grilovanou středomořskou zeleninu - ale ta vůbec nefigurovala na talíři. Zkrátka a dobře: Restaurace v čtyřhvězdičkovém hotelu, která vážně nesedí. Na jídlo se čeká donekonečna a nakonec nedostanete to, co jste si objednali. Tragédie.
Romana Králík (10.04.25 23:20):
Pěkná atmosféra, obsluha je trochu pomalá, jídlo dobré, ale cena trochu nadprůměrná - jakoby odpovídala hotelu s čtyřmi hvězdičkami.
Karel Veselý (10.04.25 6:26):
Jídlo není zas tak špatné, ale pivo je výborné.
Martina Urban (09.04.25 8:47):
Příjemná atmosféra a všichni pracovníci byli velmi milí. S manželem jsme strávili prodloužený víkend a jednou jsme se rozhodli zajít do restaurace na oběd. Já jsem si dala steak s pepřovou omáčkou a hranolkami, musím říct - LUXUSNÍ!!🤍 Manžel si objednal mušle v kotlíku a říkal, že byly naprosto dokonalé.

Další dny jsme navštívili také restauraci Ferdinand, která je součástí hotelu. Tam jsme si vybrali něco ve stylu "all you can eat" a ochutnali jsme trochu všeho. Všechno bylo vynikající a ceny byly rozumné. Určitě se sem ještě někdy rádi vrátíme a děkujeme.
Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.