Restaurace GoodGate: Skvělý zážitek pro celou rodinu
Restaurace GoodGate se nachází v klidné části na Jaroslava Průchy 1915/24 a nabízí bezbariérové posezení s bezbariérovým vstupem, což ji činí ideální volbou pro rodiny s dětmi nebo seniory. Tato restaurace je oblíbená nejen mezi místními, ale i mezi turisty.
Nabídka stravování
Nabídka stravování v GoodGate zahrnuje širokou škálu pokrmů, od snídaní až po večeře. Restaurace se pyšní skvělými koktejly a výbornou nabídkou čajů, což jistě oceníte během odpoledního posezení. Pro naše nejmenší zákazníky je připraveno dětské menu a stoličky pro děti, což usnadňuje rodinám návštěvu restaurace.
Atmosféra a posezení
Atmosféra v restauraci je útulná a přívětivá. V letních měsících můžete využít venkovní posezení, které je ideální pro relaxaci s přáteli. Vnitřní část restaurace je prostorná a designově zajímavá, což přispívá k celkovému zážitku.
Obsluha a služby
Obsluha v GoodGate je většinou milá a usměvavá, i když občas se objeví i hlasy nespokojenosti, co se týká rychlosti servisu. Na oběd doporučeno rezervovat, abyste se vyhnuli delší čekací době. Restaurace také přijímá rezervace a nabízí možnost donášky, což je skvělé pro ty, kteří chtějí vychutnat jídlo v pohodlí domova.
Parkování a platby
Pro hosty je k dispozici bezplatné parkoviště na ulici, což usnadňuje přístup k restauraci. Platby jsou přijímány jak v hotovosti, tak prostřednictvím debetních a kreditních karet, včetně NFC plateb.
Závěr
Restaurace GoodGate je skvělou volbou pro rodiny, skupiny přátel i jednotlivce, kteří hledají kvalitní jídlo za přiměřené ceny. S její výbornou nabídkou jídel, skvělými koktejly a příjemnou atmosférou se rozhodně vyplatí ji navštívit!
Pokud vyžadujete změnit jakýkoli prvek, který/é považujete za nepřesný související s tomto portálu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to opravíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme.
😂 To už není vaření, pane kuchaři, a takhle to dopadá. Jste úžasní!
Olga Šulc (14.09.25 2:46):
Obsluha byla v pohodě, toaleta byla čistá, ale jídlo dnes nebylo úplně na špičkové úrovni.
Viktor Kolman (13.09.25 1:32):
Hrůza od personálu, nikdo neví, na kterém stolu jsme objednali. Všechno je zmatečné a musíme si vybrat ze 4-6 jídel do určité hodiny a nelze si vybrat jiné jídlo, když určité jídlo, které je nabízené, nejím.
Denisa Králík (09.09.25 1:37):
Skvělá, starostlivá obsluha, výborné jídlo. I když trochu dražší, za ty peníze to stálo.
David Svoboda (08.09.25 10:56):
Strašné! Obsluha nepřívětivá, čekáte 7 minut na objednání a nakonec Vám řeknou, že jídlo bude až za 2 hodiny. Už jsem 3x odešla z této restaurace bez toho, abych si něco objednala.
Miloslav Kubíčková (08.09.25 10:17):
Tahle restaurace je fakt moderní a má tak specifický styl a útulnou atmosféru, že si tu můžete skvěle vychutnat tu kvalitní gastronomii.
Bohumil Škorpil (08.09.25 8:01):
Velice příjemní obsluha (paní Michaela) a skvělé jídlo.
Libor Hájek (06.09.25 10:00):
Echt bombová restaurace a personál je úplně špičkový, vždycky si tu pořádně pochutnám a jsem naprosto spokojený na 100%.
Tereza Urban (05.09.25 14:55):
...začíná upadat/nedostatek kuchařů a jejich kvalitu nedoženou ani VELMI šikovná obsluhující děvčata🤗(za TY JSPU TY 2 HVĚZDY)... KUŘECÍ VÝVAR - foto 🤔, Gnocchi se špenátem...nooo to se sem asi už dlouho strávník, co toto obdrží nedostaví... …
Kateřina Hájek (03.09.25 0:24):
Hrozně arogantní barmanka (Ú-raji-ka), jestli jí vůbec můžeme nazvat barmankou, když ani neumí držet shaker. Objednala jsem si pinacoladu a namísto toho dostala malinový koktejl. Když jsem to sdělila servírce, řekla mi hned, že to není pinacolada. Servírka odnesla nápoj a vzápětí na mě přišla doslova nasraná barmanka s tím malinovým koktejlem. Měla jsem strach, že mi ho vyleje do obličeje a začala na mě skoro křičet, že pinacolada je o fantazii barmana a může si ji udělat z čeho chce. Přestože v nabídce měli pouze klasickou pinacoladu, kterou jsem si také vybrala, protože jsem měla chuť na kokosově-ananasový nápoj. Když jsem řekla, že mám alergii na maliny, až tehdy to pochopila a odešla s nápojem a ještě se vysmála servírce, že se mě neuptala, zda nemám alergii na maliny. Celý večer se na mě tvářila, jako by mě chtěla zabít, nepříjemné setkání. Seděly jsme tam skoro 6 hodin a kdyby obsluha fungovala lépe, přestože byli strašně milí, tak bychom tam utratily minimálně dvojnásobek. Čekaly jsme i půl hodiny, než nám někdo přinesl nápoje. Zlaté staré časy Gatů 🙏
Jarmila Kubíček (30.08.25 14:51):
Včerejší "Valentýnské menu" bylo jedna velká katastrofa.. Měli jsme rezervaci na 7 hodinu, ale předkrm jsme dostali až v 20.30.. To mi přijde úplně ne normální, že připravovali polévku hodinu a půl 🙈🤣 Tuto restauraci jsme často navštěvovali, ale už již nepůjdeme.. Personál se sice pořád omlouval, ale to bylo k ničemu. Lituji všechny lidi, kteří přišli po nás, kdybych věděla, že budeme čekat tak dlouho, tak bych tam samozřejmě nešla.. Toto nebyl hezký Valentýnský večer, ale večer plný zklamání.
Zdeněk Novotný (26.08.25 8:45):
Místo je moc příjemné a jídlo chutné. Často sem chodíme s přítelkyní na odpolední menu. Ale když řekneme, že chceme menu, někdy něco zapomenou. Buď nám nechají chybět předkrm, nebo ho přinesou pozdě, nebo dokonce zapomenou na dezert. Stalo se, že nám ani jedno nepřinesli a účtovali nám plnou cenu za jídlo. I když není restaurace plná, čekání je dlouhé. Asi si budeme muset najít jiné místo.
Anežka Bureš (25.08.25 17:47):
Podnik mám ráda, ale dnes mě absolutně zklamali. Se vším problém a když jsem chtěla vyměnit obyčejný tonik za zázvorový tonik v drinku, tak mi nikdo neřekl, že ještě budu platit tonik zvlášť. Takže jsem doma zjistila, že jsem zaplatila o 99 korun více než bych měla. Jako pokud už mám v drinku ten tonik zaplacený, není přece problém vyměnit ho za jiný, když stojí stejně. Co mě ale rozčilovalo víc, byla zmatená obsluha a absolutně hlasitá hudba, přes kterou jsme se musely ohlásit. A pokud jsem tedy platila toniky zvlášť, zajímalo by mě, kde obsluha vzala 3 koruny, které mi byly navyšovány. Zřejmě nezvládnutý chaos, a dnes to opravdu perliko, když nám nejprve přinesli jídlo určené pro jiné stoly a ještě bez příborů.
Radek Mach (24.08.25 22:48):
Pravidelně sem chodíme kvůli dětskému koutku, ale teď jsme zažili příjemné překvapení. Jídlo bylo velmi dobré a personál byl skvělý. Přeji jim, aby si udrželi takovou úroveň 😉
Zdeněk Novák (22.08.25 2:18):
Výborné jídlo, příjemný personál a hlavně skvělý koutek pro děti 😊. Moc se mi líbilo!
Eva Kříž (17.08.25 20:51):
Hmmm, jídlo nebylo špatné, ale za tu cenu bych očekávala něco trochu lepšího. Ale největším mínusem byl personál - pomalý, otrávený. Nakonec se dokonce divili nahlas, proč nedostali spropitné, když tam tak "lítali" kolem... Navštívila jsem restauraci odpoledne, když nebyla moc obsazená.
Ondřej Kubíčková (10.08.25 9:04):
Vybrali jsme si jídlo ze posledního menu a po půl hodině nám sdělili, že to, co jsme si objednali, už nemají k dispozici a musíme si vybrat něco jiného. Byly to rozmělněné noky a obsluha byla dost nedostatečná. Příště zkusím štěstí jinde! 😃
Skvělé jídlo, útulné prostředí, ale personál je trochu zmatený. Čekali jsme 20 minut na naše nápoje a dalších 20 minut, než nám přinesli menu...
Oldřich Kohout (08.08.25 1:34):
Nad městem je temný kopce. Obědové menu v neděli ve 13:00 - 2 jídla z celé nabídky. Pivo odporné a švagr vrátil jídlo celé. V Mostě je určitě více lepších a příjemnějších restaurací. Sem už nepůjdu.