Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

Datart Borská pole Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 7 414 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 27 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 818 - Hodnocení: 4.3

Prodej elektroniky v DATART Borská pole Plzeň

V dnešním světě, kdy je plánování nákupů klíčovým faktorem pro úspěšné pořízení nového elektronického zařízení, si mnoho zákazníků vybírá prodejce s dobrými službami. DATART v Borském poli v Plzni se snaží vyhovět této poptávce a nabídnout svým zákazníkům co nejlepší zkušenosti.

Možnosti služeb a způsoby platby

Zákazníci mají na výběr z různých možností služeb, které DATART nabízí. Můžete využít vyzvednutí v prodejně nebo využít pohodlnou donášku domů. Plně akceptují nejen debetní karty, ale i kreditní karty a moderní NFC platby, což usnadňuje celý proces nákupu.

Rychlá návštěva s dostupností širokého sortimentu

Pokud plánujete rychlou návštěvu, specializují se na širokou dostupnost elektroniky od televizorů po žárovky. Nicméně, dle hodnocení některých zákazníků, může docházet k problémům s čekáním, přičemž někteří zákazníci uvedli, že se občas musí potýkat s pomalým vyřizováním objednávek.

Bezbariérový přístup a parkování

Pro ty, kteří potřebují bezbariérový vstup, je prodejna vybavena tak, aby vyhověla všem potřebám zákazníků. Bezbariérové parkování je také k dispozici, což je další výhodou pro zákazníky s omezenou pohyblivostí.

Zkušenosti zákazníků

Zkušenosti zákazníků se značně liší. Někteří chválili ochotu personálu a rychlost vyřešení problémů, zatímco jiní vyjadřovali nespokojenost s nedostatečnou komunikací a neochotou některých zaměstnanců. Důležité je, že DATART se snaží naslouchat svým zákazníkům a zlepšovat své služby na základě zpětné vazby.

Recyklace a odpovědnost vůči životnímu prostředí

DATART se také zaměřuje na recyklaci staré elektroniky, což přispívá k ekologické odpovědnosti. Zákazníci mohou přinést své staré spotřebiče a zajistit jejich správnou likvidaci.

Závěr

Obchod DATART v Borském poli v Plzni má potenciál být skvělým místem pro nákupy v obchodě s elektronikou, avšak existují prostory pro zlepšení ve službách a zákaznické podpoře. Pokud plánujete navštívit tuto prodejnu, mějte na paměti jak pozitivní, tak negativní zkušenosti předchozích zákazníků.

Naše firma se nachází v

Kontaktní telefon tohoto Prodej elektroniky je +420378023050

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420378023050

mapa DATART Borská pole Plzeň Prodej elektroniky, Prodej domácích spotřebičů, Prodej mobilních telefonů v Plzeň 3

Navštivte nás v následujících hodinách:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakékoli informace, který/é považujete za nepřesný související s této webové stránce, prosíme, abyste nám předali zprávu, abychom to opravíme nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@mobileexpert95/video/7382565607671221510
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 27 přijatý(é) komentář(e).

Anna Svoboda (01.05.25 3:26):
Koupil jsem vysavač eta a moc spokojený, super služby děkuji Petr.
Emil Kubíček (01.05.25 0:56):
Teď je to nové předělání. Skvělý výběr, spousta mobilů, spousta televizí. Jsou také na webu. Rád tady nakupují.
Matěj Pospíšil (29.04.25 15:34):
Já jsem si vybral, co chci, a prodavač mi skvěle poradil ohledně možností záruky, dopravy a dalších věcí, které budou při nákupu důležité do budoucna.
Miloslav Kadlec (29.04.25 15:01):
Nikdo tu není, aby ti poradil s nákupem.
Vít Dvořák (29.04.25 2:36):
V těchto časoch Niko nič iné nerobí ako hľadá nejaké darčeky. Musím sa priznať, že aj mňa to chytilo, ale snáď už mám všetko a dúfam, že to pre mňa končí. Prajem vám všetkým krásne adventné dni a nech vám to nakupovanie a hľadanie skoro skončí. A môžete viac vnímať vianočnú atmosféru. Majte sa krásne.
Ctirad Šmíd (28.04.25 14:55):
Pokaždé, když tam nakupuji, je nějaký problém. Naposledy mi nechali zaplatit zboží za 27.000 a po 20 minutách čekání na zboží mi řekli, že nemohou najít krabici.
Tereza Krejčí (28.04.25 6:41):
Porucha starého vysavače nás donutila koupit si nový vysavač. Palec nahoru pracovníkovi Datartu, který nám poradil a bylo vidět, že se vyzná. 👍👍👍. Doporučuji …
Při poruše našeho starého vysavače jsme museli zakoupit nový vysavač. Palec nahoru zaměstnanci Datartu, který nám poradil a bylo vidět, že má znalosti. 👍👍👍. Doporučuji …
Anežka Kadlec (25.04.25 19:14):
Koupil jsem elektroniku eta a jsem moc spokojen. Skvělý servis, díky Petr.
Kateřina Šťastný (24.04.25 12:52):
Vše v pořádku, ale sehnat varnou desku skladem, to je umění i v Datartu.
Marcel Králík (20.04.25 5:30):
Vše šlo tak, jak jsem zvyklý. Ochota a profesionalita. Jsem velmi spokojený.
Daniel Šimek (19.04.25 7:13):
Profesionální přístup, ochotní prodavači, slušný výběr spotřebičů. Velmi doporučuji!
Břetislav Šťastný (15.04.25 22:08):
Koupil si nový fritovací hrnec a obsluha byla velmi vstřícná a ochotná. Už jsme tu nakupovali několikrát a vždy jsme byli spokojeni. Není co vytknout. 👍👏👍 ...
Ivo Švec (13.04.25 10:09):
Vše šlo tak, jak jsem zvyklý. Ochota a profesionalita. Jsem velmi spokojený.
Daniel Bartoš (12.04.25 5:34):
Všechno vždy rychle a skvěle vyřešené. Ať už nákup nebo reklamace. Příjemné jednání obsluhy.
Zbyněk Beneš (11.04.25 0:10):
V pohodě, pokud se vám povede při výběru zboží udělat chybu, není žádný problém. Budou vám bez problémů vráceny peníze za nepoškozené zboží.
Hana Procházka (10.04.25 9:56):
Přijel jsem pro elektrotechniku.
Nikola Kříž (08.04.25 17:26):
Když se zeptáte pana na reklamačním na to, jak by postupoval při zjištění vady na přístroji tak odpoví, že otázka je příliš osobní a odpovídat nebude. Perfektní přístup!

Ptal jsem se obsluhy na danou otázku jelikož nebyli příliš příjemní když jsem se vrátil 10 minut po zakoupení když jsem zjistil, že výrobek má vadu. Vrátili mi peníze po chvilce dohadování i když bych souhlasil s výměnu kus za kus.
Soňa Kubíček (07.04.25 8:21):
Už po druhé reklamuji rychlovarnou konvici ETA Gallet. Nejdříve tekla kolem vodoznaku, pak se špatně otevírala a nakonec se zasekla a nejde zavřít. Při reklamaci nešlo vytisknout reklamační protokol. Nakonec jsem odešla s tím, že jsem podepsala papír s tím, že nejde tiskárna a protokol mi pošlou na email. Škoda, že nejde vyřídit reklamace v bližší prodejně Datart.
Barbora Šťastný (05.04.25 9:31):
Ano, trvalo jim dlouho, než se vůbec někdo odvážil přijít, ale když už dorazili, poradili dobře.
Milada Konečný (04.04.25 17:33):
Musím vytknout přestavění regálů, původní styl prodejny byl lepší. - Musím vytknout přestavění regálů, původní styl prodejny byl lepší.

Další komentáře:

Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.