Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.
Dostupnost a parkování
Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.
Rychlé vyzvednutí a platby
V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.
Vybavení a služby
Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.
Donáška a další služby
Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.
Závěr
Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.
Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.
Velice rád bych se nevyjadřoval ohledně nákupu mobilního telefonu Oukitel wp19 za cenu 5824,- když jsem ho chtěl vidět v prodejně v Plzni, tak jsem nechápal, že nejdříve musím zaplatit zboží. Snad má právo kupující si zboží zkontrolovat a pak v klidu zaplatit, zde je to asi jiné.
Břetislav Kučera (07.06.25 21:01):
Jsem velice spokojený s dnešní návštěvou a pomocí od prodejce Jiřího. Velmi sympatický a ochotný. Tady je skutečně zákazník na prvním místě. Ještě jednou mnohokrát děkujeme.
Eva Kohout (05.06.25 11:24):
Příjemný a ochotný personál, který vždy rád poradí a pomůže. Mají spoustu věcí skladem. Na webových stránkách si můžete prohlédnout, co mají skladem, a zboží si ihned rezervovat. Pokud není skladem, druhý den je na pobočce po objednání.
Michal Dvořák (03.06.25 17:20):
Zatím jsem vždy spokojený, jen občas trochu vázne dodání, jak do Alzaboxu, tak na prodejnu. Právě teď čekáme na telefon, který měl být doručen včera na pobočku v Plzni a ani dnes nebude, tak snad zítra... Ale jinak mohu jen chválit, alespoň tady v Plzni, jak je personál vstřícný, ochotný poradit a pomoci, tak i řešení vrácení zboží nebo reklamací. Bez jakýchkoliv příplatků za expresní vyřízení vždy vše je vyřízeno k mé spokojenosti maximálně do 3 dnů. Jediné, co mi kazí náladu, je parkování. Parkovací dům je většinou kromě horních pater plný, s firemní dodávkou tam vůbec nemohu zajet, přesahuje maximální výšku 190 cm.
Iva Moravec (03.06.25 2:35):
Krásně zařízený obchod s prostornými skladovými prostory.
Klára Hájek (02.06.25 16:17):
Široký výběr telefonů, které si může člověk "osahat". Trochu komplikovaná organizace, ale při troše dobré vůle to jde. Možnost dostání volných parkovacích lístků, takže se může vedle zdarma zaparkovat v domě.
Miroslav Urban (02.06.25 4:40):
Objednávám zde již po několikáté a nikdy nebyl žádný problém. Objednávka vždy vyřízena rychle ať už do Alzaboxu nebo k osobnímu odběru.V Showroomu jsou ochotní prodavači, kteří poradí a pomohou...
Hana Šmíd (22.05.25 13:10):
Velký výběr telefonů, na které si člověk může "sáhnout". Trochu složité uspořádání, ale s trochou dobré vůle to jde. Možnost získat volné parkovací lístky, takže se může zdarma zaparkovat vedle domu.
Bedřich Kubíček (20.05.25 13:05):
Muj pozadavek byl vyresen rychle a dobre. Jediné co mne prijde nelogické je, že jsem chtela nalepit ochranné fólie na dva telefony a musela jsem za kazdy úkon platit 159,-Kc i kdyz mají v sazebníku tuto polozku za 15 min. práce. Celkově práce na obou telefonech trvala 10 minut. Navíc jeden pozadavek byl v rámci reklamace. Za tohle davam mínus jinak sluzby jsou OK.
Jindřiška Šimek (18.05.25 14:42):
Jediné, co bych vytkl, je personál. Poté, co jsem zjistil, že zboží, které jsem koupil, mi nevyhovuje, rozhodl jsem se ho reklamovat (cca hodinu po nákupu). Šlo o sluchátka, tak jsem se je pokusil vyčistit a napodobit, jak byla zabalená při koupi. Ale zaměstnanec nebyl nadšený. Nepřímo mi bylo vynadáno, že vracím sluchátka po "dvaceti minutách". Tak jsem sbalil a šel jsem do Datartu v Plaze, kde je personál na rozdíl od Alzy k něčemu. Na závěr bych dodal, že "Pokud tě tvoje práce nebaví, nemusíš ji dělat." - S láskou, nespokojený zákazník.
Jitka Šrámek (18.05.25 8:02):
Rychlé zpracování objednávky, ale obtěžující nabízení okamžitých výměn zboží a prodloužených záruk. Není to tak dávno, kdy tohle nebylo potřeba, zvláště u značkových produktů... smutné 🤔 ...
Hana Procházka (18.05.25 0:28):
Je to skvělé místo, kde si můžete koupit elektroniku přímo v obchodě a pokud nemají požadovaný produkt na skladě, rádi ho pro vás objednají. Vystavují zde hodinky různých značek, mobilní telefony, tablety, notebooky, tiskárny, fotoaparáty a další zařízení. Platit můžete buď hotově nebo kartou. V případě reklamace zakoupeného zboží vám také ochotně pomohou. Uvnitř najdete pohodlné křesla, kde můžete čekat.
Hynek Konečný (17.05.25 2:41):
Kdybych měl možnost, nedal bych ani jednu hvězdu. Po koupi notebooku jsem zjistil, že jsem omylem vybral špatný typ. Ihned druhý den jsem vrátil nepoužité a originálně zabalené zboží na pobočku, kde mi naúčtovali poplatek téměř 2500 Kč (!) - prý "Nehmotný produkt Administrativní poplatek částečné spotřebování / poškození / ušlá
záruka". To považuji za zcela nehorázné. Navíc si účtují poplatek 45 Kč i při doručení tak drahého zboží k vyzvednutí na pobočku, jako je notebook - aspoň to by si mohli odpustit. Velmi mě mrzí, že v ČR Amazon nefunguje, pokud by tomu tak bylo, na Alze bych už nikdy nekupoval/a.
Ivo Kubíčková (16.05.25 22:22):
Vždy máme zboží k dispozici s radou odborného personálu.
Doporučuji návštěvu pro nákup větších předmětů, které se nevejdou do schránek.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u prodejny.
Adam Marek (16.05.25 19:38):
No tak to je docela zklamání. Nejdřív mi ukázali, že zboží je dostupné v 17:45, pak jsem viděl, že si můžu jít pro něj ihned a nakonec, když jsem tam došel, mi řekli, že zboží je teprve na cestě a že to informace byly jenom orientační. Navíc si účtují 45 Kč za osobní vyzvednutí a člověk je nucen platit parkovné v drahém parkovišti...
Simona Šimek (16.05.25 13:39):
Byl jsem tady před třemi lety a byla to pro mě velká změna. Nádherný moderně zařízený krám, kde jste odbaveni tak rychle, že se ani nestačíte rozhlédnout. Jen je to trochu dál od městské dopravy, pokud nepojedete autem, které zaparkujete nad krámem.
Eva Šmíd (15.05.25 18:36):
Rychlé jednání při reklamaci, hned druhý den jsem dostal nový toner.
Robert Dvořák (12.05.25 2:06):
Vše vždy bez problémů... Vždy se mi líbí, když nakupuji elektroniku online. Mám rád pohodlí a rychlost dodání. Takže jsem moc spokojený s tímto obchodem. Děkuju!
Dalibor Horák (11.05.25 13:46):
Do Alzy už nikdy nepůjdu... No jistě ne do prodejny... z 4 pokladen fungují jen dvě a obchod je nacpaný lidmi. Přišel jsem jen pro telefon po pojišťovací události. Po 15 minutách ve 30°C vedru jsem se dočkal, tak jsem přišel na řadu a dostal jsem nový lístek, protože jsem si vytiskl špatný, tak jsem čekal znovu 15 minut, teď už mi připadalo, že je 45°C. Dočkal jsem se, no telefon jsem dostal. Má to háček, já tam ten telefon chtěl rovnou nechat na záruční reklamaci, kterou nešlo vyřešit zároveň s tou pojišťovací událostí. Co si myslíte? Dostal jsem lístek a šel jsem zase čekat. Slečna říkala, že to se mnou prostě nemůže udělat (asi jsem nebyl její kamarád). Tak jsem šel zase čekat, teď už bylo tak 60°C a já už se začínal cítit špatně, po dalších 25 minutách jsem to vzdal a odešel, aniž bych telefon reklamoval. Proč mi bylo tak horko? Přijel jsem v moto kombinéze, říkal jsem si, že to bude rychle vyřízené... V Alze mám celkově nakoupeno asi za 60 tisíc... nejsem VIP klient a od dneška už nejsem žádným klientem Alzy a už tam nikdy nenakoupím... stačí, že mě štve ten zelený parchant v televizi po každé reklamě... Alzo do pr*le!
Václav Kubíček (05.05.25 19:33):
Vždy dostupné zboží s radou odborného personálu.
Doporučuji navštívit pro velké zboží, které se do boxů nevejde.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u obchodu.