Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

MobilTon.cz

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Alza.cz Showroom Plzeň - Plzeň 3

Publikováno dne: - Zobrazení: 39 865 -
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 36 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 4415 - Hodnocení: 4.4

Prodej elektroniky v Alza.cz Showroom Plzeň

Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.

Dostupnost a parkování

Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.

Rychlé vyzvednutí a platby

V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.

Vybavení a služby

Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.

Donáška a další služby

Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.

Závěr

Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.

Umístění našich prostor je

Telefon uvedeného Prodej elektroniky je +420225340111

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420225340111

mapa Alza.cz Showroom Plzeň Prodej elektroniky, Prodej domácích spotřebičů, Prodejna příslušenství k mobilním telefonům, Prodej mobilních telefonů, Prodejna počítačových potřeb, Prodej výpočetní techniky, Prodejna her, Domácí potřeby, Prodej počítačových her v Plzeň 3

Těšíme se na Vás:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek (Dnes) ✸
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 36 přijatý(é) komentář(e).

Hana Šmíd (22.05.25 13:10):
Velký výběr telefonů, na které si člověk může "sáhnout". Trochu složité uspořádání, ale s trochou dobré vůle to jde. Možnost získat volné parkovací lístky, takže se může zdarma zaparkovat vedle domu.
Bedřich Kubíček (20.05.25 13:05):
Muj pozadavek byl vyresen rychle a dobre. Jediné co mne prijde nelogické je, že jsem chtela nalepit ochranné fólie na dva telefony a musela jsem za kazdy úkon platit 159,-Kc i kdyz mají v sazebníku tuto polozku za 15 min. práce. Celkově práce na obou telefonech trvala 10 minut. Navíc jeden pozadavek byl v rámci reklamace. Za tohle davam mínus jinak sluzby jsou OK.
Jindřiška Šimek (18.05.25 14:42):
Jediné, co bych vytkl, je personál. Poté, co jsem zjistil, že zboží, které jsem koupil, mi nevyhovuje, rozhodl jsem se ho reklamovat (cca hodinu po nákupu). Šlo o sluchátka, tak jsem se je pokusil vyčistit a napodobit, jak byla zabalená při koupi. Ale zaměstnanec nebyl nadšený. Nepřímo mi bylo vynadáno, že vracím sluchátka po "dvaceti minutách". Tak jsem sbalil a šel jsem do Datartu v Plaze, kde je personál na rozdíl od Alzy k něčemu. Na závěr bych dodal, že "Pokud tě tvoje práce nebaví, nemusíš ji dělat." - S láskou, nespokojený zákazník.
Jitka Šrámek (18.05.25 8:02):
Rychlé zpracování objednávky, ale obtěžující nabízení okamžitých výměn zboží a prodloužených záruk. Není to tak dávno, kdy tohle nebylo potřeba, zvláště u značkových produktů... smutné 🤔 ...
Hana Procházka (18.05.25 0:28):
Je to skvělé místo, kde si můžete koupit elektroniku přímo v obchodě a pokud nemají požadovaný produkt na skladě, rádi ho pro vás objednají. Vystavují zde hodinky různých značek, mobilní telefony, tablety, notebooky, tiskárny, fotoaparáty a další zařízení. Platit můžete buď hotově nebo kartou. V případě reklamace zakoupeného zboží vám také ochotně pomohou. Uvnitř najdete pohodlné křesla, kde můžete čekat.
Hynek Konečný (17.05.25 2:41):
Kdybych měl možnost, nedal bych ani jednu hvězdu. Po koupi notebooku jsem zjistil, že jsem omylem vybral špatný typ. Ihned druhý den jsem vrátil nepoužité a originálně zabalené zboží na pobočku, kde mi naúčtovali poplatek téměř 2500 Kč (!) - prý "Nehmotný produkt Administrativní poplatek částečné spotřebování / poškození / ušlá
záruka". To považuji za zcela nehorázné. Navíc si účtují poplatek 45 Kč i při doručení tak drahého zboží k vyzvednutí na pobočku, jako je notebook - aspoň to by si mohli odpustit. Velmi mě mrzí, že v ČR Amazon nefunguje, pokud by tomu tak bylo, na Alze bych už nikdy nekupoval/a.
Ivo Kubíčková (16.05.25 22:22):
Vždy máme zboží k dispozici s radou odborného personálu.
Doporučuji návštěvu pro nákup větších předmětů, které se nevejdou do schránek.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u prodejny.
Adam Marek (16.05.25 19:38):
No tak to je docela zklamání. Nejdřív mi ukázali, že zboží je dostupné v 17:45, pak jsem viděl, že si můžu jít pro něj ihned a nakonec, když jsem tam došel, mi řekli, že zboží je teprve na cestě a že to informace byly jenom orientační. Navíc si účtují 45 Kč za osobní vyzvednutí a člověk je nucen platit parkovné v drahém parkovišti...
Simona Šimek (16.05.25 13:39):
Byl jsem tady před třemi lety a byla to pro mě velká změna. Nádherný moderně zařízený krám, kde jste odbaveni tak rychle, že se ani nestačíte rozhlédnout. Jen je to trochu dál od městské dopravy, pokud nepojedete autem, které zaparkujete nad krámem.
Eva Šmíd (15.05.25 18:36):
Rychlé jednání při reklamaci, hned druhý den jsem dostal nový toner.
Robert Dvořák (12.05.25 2:06):
Vše vždy bez problémů... Vždy se mi líbí, když nakupuji elektroniku online. Mám rád pohodlí a rychlost dodání. Takže jsem moc spokojený s tímto obchodem. Děkuju!
Dalibor Horák (11.05.25 13:46):
Do Alzy už nikdy nepůjdu... No jistě ne do prodejny... z 4 pokladen fungují jen dvě a obchod je nacpaný lidmi. Přišel jsem jen pro telefon po pojišťovací události. Po 15 minutách ve 30°C vedru jsem se dočkal, tak jsem přišel na řadu a dostal jsem nový lístek, protože jsem si vytiskl špatný, tak jsem čekal znovu 15 minut, teď už mi připadalo, že je 45°C. Dočkal jsem se, no telefon jsem dostal. Má to háček, já tam ten telefon chtěl rovnou nechat na záruční reklamaci, kterou nešlo vyřešit zároveň s tou pojišťovací událostí. Co si myslíte? Dostal jsem lístek a šel jsem zase čekat. Slečna říkala, že to se mnou prostě nemůže udělat (asi jsem nebyl její kamarád). Tak jsem šel zase čekat, teď už bylo tak 60°C a já už se začínal cítit špatně, po dalších 25 minutách jsem to vzdal a odešel, aniž bych telefon reklamoval. Proč mi bylo tak horko? Přijel jsem v moto kombinéze, říkal jsem si, že to bude rychle vyřízené... V Alze mám celkově nakoupeno asi za 60 tisíc... nejsem VIP klient a od dneška už nejsem žádným klientem Alzy a už tam nikdy nenakoupím... stačí, že mě štve ten zelený parchant v televizi po každé reklamě... Alzo do pr*le!
Václav Kubíček (05.05.25 19:33):
Vždy dostupné zboží s radou odborného personálu.
Doporučuji navštívit pro velké zboží, které se do boxů nevejde.
Otevřeno každý den. Parkovací dům u obchodu.
Adam Novotný (04.05.25 4:11):
Trochu komplikované parkování, pokud nechcete využít parkovací dům, ale jinak jsem to nečekal a všichni mi vyšli vstříc a poradili mi.
Jana Kříž (04.05.25 0:54):
Obchod v Plzni má milé a ochotné zaměstnance, díky nimž se nám podařilo dokončit nákup. Občas se stane, že zboží nedojde úplně v pořádku, ale to se může stát, jsou to jen prodavači. Nebyli jsme tak spokojení dvakrát, ale díky ochotě zaměstnanců problém rychle a efektivně vyřešili a nakonec jsme správně vybrali napotřetí a nemuseli jsme kupovat jinde. Pokud někdo má podobné problémy s objednávkami, doporučuji zachovat klid a snažit se situaci řešit. Je škoda, že obchod nemá klimatizaci, protože v těchto horkých dnech je náročné jen stát na místě, natož řešit nákupy, reklamace, objednávky... Určitě by ji ocenili i zaměstnanci. :-)
Monika Hájek (01.05.25 8:06):
Mám skvělé zkušenosti se společností Alza. Několikrát jsem řešil výměnu zboží i reklamaci a vše proběhlo naprosto bez problémů. Profesionální a vstřícný zaměstnanec, který má na starosti reklamace. Jediné, co lze vytknout, je že sem chodí mnoho lidí, takže občas si člověk počká.
Zdeňka Marek (30.04.25 3:26):
Často tady nakupují, servis je super a čekací doby jsou krátké. Ale malé věci kupují jen to, co mají skladem v pobočce. Platit poplatek za vyzvednutí nechci podporovat.
Aktualizace: Možnost "paušálu" s bezplatným doručením to u mě řeší. 👍
Marie Kopecký (27.04.25 20:04):
Rád bych doporučil, co jsem potřeboval poradit, bylo s úsměvem vyřešeno. Skvělé jednání. 👍 Opět jsme vyřešili, co bylo třeba. Maximální spokojenost! 😊 ...
Luboš Kříž (25.04.25 17:12):
Rychlé zpracování objednávky, ale obtěžující nucení k okamžité výměně zboží a prodloužené záruce. Nebylo to tak dávno, kdy tohle nebylo potřeba, obzvláště u značkového produktu....smutné 🤔 ...
Božena Škorpil (23.04.25 10:43):
Skvělý obchod s profesionálním personálem, škoda je jen, že se nenachází v lepší lokalitě, neboť je to od centra takové odstrčené a pokud nechcete zajíždět do parkovacího domu Rychtářka, je zde i horší parkování, respektive přímo u obchodu není kam zaparkovat a šance.

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.