Alza.cz, známý prodejce elektroniky, nabízí širokou paletu služeb pro zákazníky v Plzni. Jejich showroom se nachází na adrese Plzeň 3, což z něj činí snadno dostupné místo pro nákupy. Nicméně, dostupnost parkování je častým tématem mezi zákazníky.
Dostupnost a parkování
Dostupnost showroomu je významná, avšak mnoho zákazníků upozorňuje na problémy s parkováním. Prodejna se nachází v prostorách parkovacího domu Rychtářka, což ve svém důsledku způsobuje, že zákazníci musejí objíždět podzemní garáže, což je zvlášť nevhodné pro ty, kteří plánují rychlou návštěvu. Bezbariérový vstup a bezbariérové parkování jsou zajištěny, ale situace s parkovacím místem může být frustrující.
Rychlé vyzvednutí a platby
V Alza.cz mohou zákazníci využít různé možnosti plateb včetně debetních a kreditních karet, stejně jako NFC platby. Rychlost vyzvednutí zboží je také jednou z výhod, které zákazníci oceňují. Obsluha se snaží odbavit zákazníky co nejrychleji, i když v špičkách může dojít ke zpoždění.
Vybavení a služby
Showroom nabízí široké vybavení elektroniky, ať už jsou to mobilní telefony, tablety nebo domácí spotřebiče. Zákazníci mají možnost si produkty prohlédnout a osahat. Také zde probíhá vyřizování reklamací, ovšem recenze naznačují, že některé stížnosti na jejich zamítání byly zaznamenány.
Donáška a další služby
Alza.cz nabízí i možnosti donášky, což se zákazníkům hodí, pokud si chtějí zakoupit větší zboží. Nákupy v obchodě jsou často provázeny příjemným servisem, přestože některé negativní zkušenosti se týkají nedostatečné podpory personálu.
Závěr
Alza.cz Showroom v Plzni nabízí atraktivní možnosti pro zákazníky, kteří hledají nové technologie a elektroniku. I přes některé nedostatky, zejména v oblasti parkování a komunikace se zákazníky, mnozí zákazníci oceňují rychlost služeb a odborné poradenství. Každý, kdo plánuje návštěvu, by měl mít na paměti možnosti vyzvednutí a platby, aby si svůj zážitek co nejvíce usnadnil.
Pokud potřebujete aktualizovat jakýkoli detail, který/é považujete za chybný související s této stránce, žádáme Vás, abyste nám doručili zprávu, abychom to vyřídíme co nejdříve. S předstihem velmi děkujeme.
Je to skvělé místo, kde si můžete koupit elektro přímo v obchodě a pokud se zde nebudou sháněné výrobky nacházet, rádi Vám je objednají. Mají tu vystavené hodinky různých značek, mobily, tablety, notebooky, tiskárny, fotoaparáty a další zařízení. Platit zde můžete hotově nebo kartou. Také zde můžete vyřizovat případné reklamace na zakoupené zboží. Na čekání zde najdete příjemné sedačky.
Roman Šrámek (26.07.25 23:22):
Už nikdy nepůjdu do Alzy... Tedy rozhodně ne do prodejny... Ze 4 pokladen fungují jen dvě a obchod je plný lidí. Přišel jsem si jen pro telefon po pojistné události. Po 15 minutách ve 30°C vedru jsem se dočkal, tak jsem přišel na řadu a dostal jsem nový lístek, protože jsem si vytiskl špatný, tak jsem čekal zase 15 minut, teď už mi přišlo, že je 45°C. Dočkal jsem se, no co telefon jsem dostal. Má to háček já tam ten telefon chtěl rovnou nechat na záruční reklamaci, která nešla vyřešit zároveň s tou pojistnou událostí. Co myslíte? Dostal jsem lísteček a šel jsem zase čekat. Slečna říkala, že to se mnou prostě nemůže udělat (asi jsem nebyl její kamarád). Tak jsem šel zase čekat, teď už bylo tak 60°C a mě už se dělalo blbě po dalších 25 minutách jsem to vzdal a odešel, aniž bych telefon reklamoval. Proč mi bylo takové horko? Přijel jsem v moto kombinéze, páč jsem si říkal, že to bude rychle sfouknuté... V Alze mám celkově nakoupeno asi za 60 tisíc... nejsem VIP klient a od dneska už nejsem žádným klientem Alzy a nikdy už tam nenakoupím... stačí, že mě sere ten zelený parchant v televizi za každou reklamu... Alzo na*hovno si!
Božena Šťastný (22.07.25 12:51):
Nedoporučuji. Po zaplacení bylo na výdejí sděleno, že zboží je za jinou cenu a musí se rozdíl doplatit.
Ivana Kubík (21.07.25 3:10):
Přesně před Vánoci byly zboží doručeny včas. Jen při vyzvednutí byla trochu delší fronta, ale obsluha pracovala rychle.
Jan Šrámek (20.07.25 12:33):
Obchod je umístěn v přízemí parkovacího domu Rychtářka (PDR), což je dost fajn, že máte kde zaparkovat, ale stejně musíte vyjít a celý PDR oběhnout, nedej bože, když si koupíte něco většího... Jinak obchod je velký a na výdejním místě to jde docela rychle. Prodavači jsou milí a ochotní, snad jim to vydrží i přes svátky. Jednu hvězdu dávám dolů kvůli horší přehlednosti, když vstoupíte poprvé. Platební terminály jsou až vzadu přes celou prodejnu, takže 5 minut se rozkoukáváte a zjišťujete, kam zapsat č. objednávky a PIN. Když tohle zvládnete, už je vše v pohodě. P.S.: budete-li parkovat v PDR, noste parkovací lístek s sebou :-)
František Moravec (20.07.25 9:58):
Neradím. Po zaplacení bylo na výdeji sděleno, že zboží má jinou cenu a je nutné doplatit rozdíl.
Lukáš Kubíková (19.07.25 0:24):
Vyzvednutí zboží, reklamace, vyzvednutí reklamace, vše tady probíhá bez problémů. Parkoviště hned u prodejny. Obsluha vstřícná a nápomocná. Jsem spokojený.
Hana Pospíšil (18.07.25 20:09):
Ochotni prodejci, kterí mi sundali starou odchlipující se fólii na telefonu Xiaomi a pečlivě nalepili ochranné sklo na displej mobilu. Opravdu skvělá práce, děkuji Jiří Růžička.
Ivo Kubíčková (18.07.25 1:58):
Musím pochválit obchod a e-shop. Ráda zde nakupuji, jelikož je to ověřený obchod a případné reklamace by neznamenaly žádný problém. Nikdy nevíte, jestli se trefíte, ale já si prozatím nestěžuji. Zároveň mají docela slušný výběr mobilů na prodejně, který si většinou můžete zakoupit na místě. Prodavač je usměvavý a vždy poradí. Dnes jsem si šla pro konvici a dodání do druhého dne a pouzdro na mobil. Vše za pár korun. Na základě svých dvou dlouholetých zkušeností mohu Alzu jen doporučit.
Jakub Kučera (17.07.25 0:44):
Tak jo, všichni to už znaj a maj svůj názor. Za mě, v posledních pár letech bylo většinou všechno v pohodě. Občas se objeví nějakej problém, ale při tom množství objednávek je to asi přijatelný.
Poplatek za vyzvednutí v prodejně je trochu naštve, ale konkurence ho rychle převzala taky.
Emil Šulc (12.07.25 0:13):
Přišli jsme pár minut před uzavřením. No a ten chlap u výdeje už asi byl víc doma než v práci. Vydal nám všechno, ale nebyl nejpříjemnější.
Renata Kučera (11.07.25 20:29):
Nejlepší je objednat předem na e-shopu a pak jen vyzvednout zboží na pobočce. Občas tam člověk pobude chvíli, ale čas se dá zkrátit sledováním novinek v oblasti IT.
Radim Kohout (11.07.25 9:15):
Prodejna sama o sobě je naprosto v pořádku a bezproblémová. V ideálním případě si dám kávu zdarma a počkám na objednávku. V běžný den zde člověk stráví maximálně 5-10 minut. Problémem je parkování, kdy kvůli 5 minutám objíždím celý parkovací dům a hledám volné místo.
Aleš Jelínek (10.07.25 13:58):
Většinu elektroniky, ale i jiných věcí kupuji na Alze. Většinou si nechávám posílat do Alzaboxu, ale dnes jsem si tu byla vyzvednout a rovnou i nechat nalepit sklo na mobil. Musím velmi ocenit profesionalitu toho personálu - když se ukázalo, že sklo je poškozené, bez problémů bylo okamžitě vyměněno za jiné. Za mě skvělý přístup a 5 hvězd 🙏 …
Robert Kratochvíl (08.07.25 23:08):
Rád vám doporučím, co jsem potřeboval poradit, bylo s úsměvem vyřešeno. Skvělé jednání. 👍 Zase jsme vyřídili, co bylo třeba. Max. spokojenost! 😊 ...
Jana Procházka (03.07.25 16:57):
Přestože jsem kupovala pouze kryt na mobil za 59 korun, byl prodavač velice milý a ochotný. Kromě toho je to jediný obchod (e-shop) s opravdu nízkými cenami. Za stejný kryt chtěli jinde o 50-200 korun víc. Nákup zde doporučuji.
Božena Růžička (02.07.25 15:17):
Velký, prostorný, přehledný obchod. V obchodě je mnoho výstavních a prezentovacích kusů elektroniky, které nejsou k vidění v jiných obchodech Alza. Přístup do obchodu je pro nové návštěvníky matoucí, vstup je dovnitř z nejnižšího patra, ne z mostu, který vede k budově.
Bedřich Růžička (01.07.25 13:56):
V Alze nakupuji dost často a zatím jsem byl vždy spokojen. Ochotní mladí lidé v obsluze poradí bez problémů i starším, kteří si často neví rady s chytrým zařízením.
Jakub Pospíšil (01.07.25 1:26):
Velmi špatná dostupnost, není kde zaparkovat. Prodejce nutí zákazníka do něčeho, co nechce a když odchází, tak se cítí jako největší darebák. Zastavili jsme na zákazu a nesli TV v dešti. Neumím si představit, jak bych tam táhla třeba ledničku...
Olga Šmíd (28.06.25 15:07):
Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů jen protože zásilka není kompletní a se snažíte být upřímný, pak to spadá do reklamace, která trvá až 4 týdny, což není moc férové vůči zákazníkům...pro mě jako zákazníka je lepší říct, že jsem to neviděl a prostě jsem si ten nákup rozmyslel.