Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

MobilTon.cz

Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

Publikováno dne: - Zobrazení: 665 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 30 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 67 - Hodnocení: 2.4

Česká pošta Čelákovice: Zkušenosti a služby

Česká pošta na adrese nám. 5. května 1650 v Čelákovicích se stala středem pozornosti mnoha zákazníků. Zdejší pobočka nabízí různé služby, ale názory na kvalitu služeb se liší.

Bezbariérové parkování a bezbariérový vstup

Pro většinu návštěvníků je důležitá dostupnost pobočky. Česká pošta Čelákovice se snaží zajistit bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, aby byla přístupná pro všechny zákazníky, včetně těch s omezenou pohyblivostí. Tato opatření však nemusí být vždy dostatečná pro pohodlný přístup.

Platby a moderní technologie

V dnešní době je možné platit různé služby pomocí platebních karet a debetních karet. V poslední době se také rozšiřuje možnost provádění NFC plateb, které zjednodušují proces platby a zrychlují odbavení. I přes modernizaci systému se ale někteří zákazníci setkávají s problémy v oblasti komunikace a informovanosti.

Zkušenosti zákazníků

Podle recenzí se názory na poštu v Čelákovicích značně liší. Mnozí chválí milé a ochotné pracovnice, které pomáhají s různými úkoly, jako je zřízení elektronického podpisu ve službě Czechpoint. Jiní si však stěžují na neprofesionalitu a nepříjemné chování některých zaměstnanců. Jedna návštěvnice sdělila: „Mám velmi dobrou zkušenost se zřízením elektronického podpisu… paní pošťačka byla moc šikovná a milá.“ Naopak, jiní zákazníci zmiňují dlouhé čekací doby a chaotické doručování balíků, což vytváří frustraci mezi uživateli služeb.

Časté problémy a návrhy na zlepšení

Mnoho zákazníků kritizuje systém doručování balíků. Někteří se setkávají s nejasnostmi ohledně doručení a upozornění na nezastižení. Také se objevují stížnosti na zdlouhavé emailové komunikace a nedostatečné informace ke sledování zásilek. Zákazníci navrhují zlepšení, jako je efektivnější systém vyřizování a více otevřených přepážek, aby se snížily fronty a zvýšila kvalita služeb. V současném modelu to však vypadá, že situace se příliš nezměnila, což vede k nespokojenosti a frustraci.

Závěr

Pobočka České pošty v Čelákovicích prochází různými výzvami a názory zákazníků se liší. Přestože jsou zde pozitivní zkušenosti s ochotnými zaměstnanci a moderními platbami, je třeba se zaměřit na zlepšení doručovacího procesu a zajištění lepšího komfortu pro všechny zákazníky.

Naše firma je v

Kontaktní linka tohoto Pošta je +420954225088

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420954225088

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa (Dnes) ✸
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud chcete upravit jakékoli informace, který/é považujete za neúplný týkající se tomto webu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřešíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 20 z 30 přijatý(é) komentář(e).

Michaela Urban (25.06.25 23:02):
Ta pobočka České pošty je fakt katastrofa. Nikdo tam neví, co má dělat, a šéf není ani vidět. Žádná ochota se zlepšit nebo nabídnout služby na úrovni. Proč taky, když je to státem podporovaný monopol? Takové věci mě fakt naštve.
Romana Kříž (25.06.25 17:56):
Nejhorší pošta, co snad může být. Neochotná obsluha a všechno trvá moc dlouho.
Věra Kříž (25.06.25 0:16):
Nejhorší pobočka pošty, co jsem kdy viděl. Pokud nemáš štěstí na mladší zaměstnankyně, tak se připrav na nepříjemné a arogantní dámy. Ideální pro ty, co mají rádi retro a s láskou vzpomínají na časy minulé...
Eva Růžička (23.06.25 15:18):
Nevím, jak pracují ti, co si stěžují. Já nemám žádný problém, zaměstnanci jsou profesionální a rychlí. Jen mě trochu vadí ta zkrácená otevírací doba, ale o tom nerozhoduje místní pobočka.
Josef Horák (21.06.25 16:45):
Doufám, že nový systém pro odbavení bude mnohem lepší než ten starý. Máme všechny prsty a palce pevně setřené!
Vendula Holub (17.06.25 16:05):
Strávil jsem více než půl hodiny čekáním ve frontě na poštu. Služba byla strašná a neprofesionální. Není to cool...
Dalibor Fiala (13.06.25 4:19):
Skvělé! Moc se mi líbí, jakým způsobem jste popsali tento článek o Poště. Myslím si, že obsahuje zajímavé informace a je skvěle napsaný. Díky za sdílení!
Stanislav Kubíčková (12.06.25 16:21):
Pošta je úplně v pohodě. Velmi příjemný personál, rychlá obsluha.
Zbyněk Šulc (10.06.25 18:00):
Nadávání zákazníkovi je naprosto nevhodné a neprofesionální chování. Měli bychom vždy jednat s respektem a ochotou pomoci, bez ohledu na situaci. Každý zákazník si zaslouží slušné zacházení a pozornost.
Anežka Černý (07.06.25 13:18):
Vždy jsem byla naprosto spokojená. Dámy za přepážkou jsou vždy milé a ochotné pomoci. Nemohu najít chybu.
Jindřich Kubíček (31.05.25 1:11):
Ta slečna za přepážkou mi moc hezky pomohla a ještě s úsměvem na tváři. Díky moc!
Zdeňka Králík (29.05.25 20:49):
Po vytisknutí pořadového čísla jsem byl hned uváděn k přepážce, kde mě uvítala usmívavá a příjemná pošťačka. Navzdory chybě v adresátově jménu mi bez problémů vydala oba mé balíčky a s přáním hezkého dne jsem do tří minut opustil poštu. Velice příjemné překvapení, které si pro mě Česká pošta připravila, hodnotím pěti hvězdičkami.
Simona Svoboda (29.05.25 15:35):
Jsem opravdu ráda, že u nás na poště pracují tak milé a ochotné zaměstnankyně a nabízí tak skvělé služby. Vždycky jsou ke mně velmi vstřícné a milé. 📯✉️📬❣️ ...
Monika Kříž (28.05.25 9:22):
Stálé fronty, to je hrůza! Jsem tak unavený z čekání na poštu každý den. Měli by něco udělat, aby se tento problém vyřešil.
Monika Marek (27.05.25 11:57):
Vše v pořádku, jsem naprosto spokojená.
David Konečný (26.05.25 19:14):
Dobrý den! Musím říct, že jsem byl mile překvapen, jak rychle jsem byl obsloužen na poště. Věcné fronty zde nebyly žádný problém a personál byl velmi příjemný a ochotný poradit. Určitě se sem rád vrátím příště!
Denisa Hájek (26.05.25 4:34):
Již po několikáté mi přišlo, že jsem nebyl zastižen na adrese, přitom jsem celý den doma čekal na balíček. Opravdu mě to zklamalo, doufám, že se situace brzy vyřeší a budu mít možnost dostat svůj balíček co nejdříve.
Šimon Bartoš (24.05.25 13:18):
Na tejto pobočke sa trávi celé mladí, masakr. Nechapem kto tomu velí, zrejme dobré upokojujúce lieky pre zamestnancov.
David Škorpil (24.05.25 7:40):
Už dva dny nikdo nezvedá telefon, abych se mohl informovat o balíku.
Martin Kubíková (23.05.25 17:21):
"Ani se nepokusili dodat zásilku... to je naprosto nepřijatelné! Doufám, že se tato situace brzy vyřeší a moje zásilka dorazí v pořádku. Musíme se spoléhat na spolehlivost dopravců, jinak to s online nákupy není úplně jednoduché."

Další komentáře:

Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.