Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

MobilTon.cz

Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

Česká pošta Čelákovice - Nám. 5. Května 1650

Publikováno dne: - Zobrazení: 631 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 13 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 67 - Hodnocení: 2.4

Česká pošta Čelákovice: Zkušenosti a služby

Česká pošta na adrese nám. 5. května 1650 v Čelákovicích se stala středem pozornosti mnoha zákazníků. Zdejší pobočka nabízí různé služby, ale názory na kvalitu služeb se liší.

Bezbariérové parkování a bezbariérový vstup

Pro většinu návštěvníků je důležitá dostupnost pobočky. Česká pošta Čelákovice se snaží zajistit bezbariérové parkování a bezbariérový vstup, aby byla přístupná pro všechny zákazníky, včetně těch s omezenou pohyblivostí. Tato opatření však nemusí být vždy dostatečná pro pohodlný přístup.

Platby a moderní technologie

V dnešní době je možné platit různé služby pomocí platebních karet a debetních karet. V poslední době se také rozšiřuje možnost provádění NFC plateb, které zjednodušují proces platby a zrychlují odbavení. I přes modernizaci systému se ale někteří zákazníci setkávají s problémy v oblasti komunikace a informovanosti.

Zkušenosti zákazníků

Podle recenzí se názory na poštu v Čelákovicích značně liší. Mnozí chválí milé a ochotné pracovnice, které pomáhají s různými úkoly, jako je zřízení elektronického podpisu ve službě Czechpoint. Jiní si však stěžují na neprofesionalitu a nepříjemné chování některých zaměstnanců. Jedna návštěvnice sdělila: „Mám velmi dobrou zkušenost se zřízením elektronického podpisu… paní pošťačka byla moc šikovná a milá.“ Naopak, jiní zákazníci zmiňují dlouhé čekací doby a chaotické doručování balíků, což vytváří frustraci mezi uživateli služeb.

Časté problémy a návrhy na zlepšení

Mnoho zákazníků kritizuje systém doručování balíků. Někteří se setkávají s nejasnostmi ohledně doručení a upozornění na nezastižení. Také se objevují stížnosti na zdlouhavé emailové komunikace a nedostatečné informace ke sledování zásilek. Zákazníci navrhují zlepšení, jako je efektivnější systém vyřizování a více otevřených přepážek, aby se snížily fronty a zvýšila kvalita služeb. V současném modelu to však vypadá, že situace se příliš nezměnila, což vede k nespokojenosti a frustraci.

Závěr

Pobočka České pošty v Čelákovicích prochází různými výzvami a názory zákazníků se liší. Přestože jsou zde pozitivní zkušenosti s ochotnými zaměstnanci a moderními platbami, je třeba se zaměřit na zlepšení doručovacího procesu a zajištění lepšího komfortu pro všechny zákazníky.

Naše firma je v

Kontaktní linka tohoto Pošta je +420954225088

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420954225088

mapa Česká pošta Čelákovice Pošta, Poštovní služby v nám. 5. května 1650

Naše otevírací doba je:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle (Dnes) ✸

Webová stránka je

Pokud chcete upravit jakékoli informace, který/é považujete za neúplný týkající se tomto webu, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, abychom to vyřešíme nejdříve. Děkujeme předem děkujeme za spolupráci.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@raymibritto/video/7120568995127774470
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 13 z 13 přijatý(é) komentář(e).

Šimon Bartoš (24.05.25 13:18):
Na tejto pobočke sa trávi celé mladí, masakr. Nechapem kto tomu velí, zrejme dobré upokojujúce lieky pre zamestnancov.
David Škorpil (24.05.25 7:40):
Už dva dny nikdo nezvedá telefon, abych se mohl informovat o balíku.
Martin Kubíková (23.05.25 17:21):
"Ani se nepokusili dodat zásilku... to je naprosto nepřijatelné! Doufám, že se tato situace brzy vyřeší a moje zásilka dorazí v pořádku. Musíme se spoléhat na spolehlivost dopravců, jinak to s online nákupy není úplně jednoduché."
Dominika Kadlec (22.05.25 3:38):
Moje milá Pošta! Je to opravdu hrozné, jak moc se nám teď poštovní služby zhoršily. Doufám, že se situace brzy zlepší a dostaneme zpět naši spolehlivou a efektivní poštovní službu, na kterou jsme byli zvyklí. Držme si palce, že se všechno co nejdříve vrátí do normálu!
Kateřina Říha (21.05.25 21:49):
Ten nový systém na pohledávky je k ničemu, pokud budou stále fungovat jen dvě přepážky. Dnes jsem čekal až půl hodiny, zatímco paní s balíkem, která přišla po mně, byla obsloužena ihned. Ochotnost nulová, když jsem se zeptal, jak postupovat, paní mi řekla: "Jděte si vzít nějaký papírek, ale musíte si vzít nové číslo." Arogantní a nepříjemné chování. Malá holčička u okénka a paní za ní se zdálo, že svým hlasitým křikem chce holčičku doslova pohřbít pod zem. Problémy už dříve, problémy stále.
Štěpánka Novotný (19.05.25 7:06):
V 21. století nedokážou aktualizovat otevírací doby na Google. Proč nás Pošta a ostatní poštovní služby posílají do věčných lovišť?
Josef Kubíčková (18.05.25 13:39):
Mladý chlapík zásadně nedoručuje balíky na adresu v Sedlčánkách. Napíše sms, že přijede a rovnou uloží balíky na poště!
Simona Bláha (17.05.25 8:30):
Samotná návštěva pošty byla v naprostém pořádku, a milá paní mi nezpůsobila žádné potíže. :) Perfektní

Problém je ve 21. století samotného systému pošty, za což pobočka nemůže...
- extrémně zdlouhavá emailová komunikace
- Rozdělení a samostatné weby balikovna / Pošta. (Registrace.. )
- jednotná a platná informace (několik hovorů...)
- Efektivní vyřešení problémů mobilní(omezenou) poštou... je velmi smutné....
(osobně mě to stálo čas a peníze zajet na tuto pobočku.... ale jsou lidé kteří ani nemohou....)

Plánovaný prodej potravin na poště vidím jednoznačně.... 9 řemesel a 10-tá bída... :( :/
Vojtěch Fiala (17.05.25 3:56):
Takhle mi přesně připadá, že tohle je můj názor na Poštu. Neustále se potýkám s nepříjemnou atmosférou, arogantním vedením a nedůvěryhodným doručováním. Je to prostě hrozné, a nevím, jak dlouho to takhle ještě vydržím.
Emil Konečný (16.05.25 14:23):
Z doslechu vím, že je to trochu problematické, ale zatím jsem se s tím osobně nesetkal. Pracovní doba mi dělá trochu potíží, ale zatím jsem nepociťoval žádný spěch.
Tereza Kohout (12.05.25 15:11):
Absolutně šílený zážitek s poštou. Fronty, otevřené pouze dvě přepážky, a z toho jedna zahájila dlouhý hovor. Chtěla jsem odeslat balík přes balíkovnu a i když měli kód v systému a bylo to otázkou minuty, tak paní obsluhovala lidi, kteří přišli po mně. Když jsem se jí šla zeptat, proč jsou na řadě lidé s vyšším číslem než já, odpověděla mi, že ti lidé si jdou pro balík. Jaký je v tom systém? Měl by snad člověk, který posílá balík, čekat déle?
Bohumil Kopecký (10.05.25 11:57):
Pošta je dobrá, ale doručovatel balíků je katastrofa! Hází balíky přes ploty, rve je do schránek a otevírá zamčená vrátka, tím ničí zámky.
Jitka Bartoš (10.05.25 9:48):
Jsem opravdu zklamaný z přístupu zaměstnankyň, nedostatek ochoty, neodbornost a nevlídnost.
Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.