Swiss Cz s.r.o. - Pavlovická 272/18

MobilTon.cz

Swiss Cz s.r.o. - Pavlovická 272/18

Swiss Cz s.r.o. - Pavlovická 272/18

Publikováno dne: - Zobrazení: 746 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 19 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 88 - Hodnocení: 3.7

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o. - Zkušenosti zákazníků

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o., umístěná na Pavlovické 272/18, nabízí široké spektrum služeb v oblasti oprav mobilních zařízení. Nicméně, hodnocení zákazníků naznačují, že kvalita služeb je značně rozporuplná.

Dostupnost a služby

Mnoho zákazníků si stěžuje na nedostatečnou komunikaci a dostupnost služeb. Zákazníci vyjadřují frustraci z dlouhého čekání na opravu, která může trvat až několik týdnů. Například jedna zákaznice uvedla, že musela reklamovat svůj iPhone 14 Pro, přičemž proces byl zdlouhavý a plný komplikací.

Platby a jejich specifika

V opravnách SWISS CZ je možné provádět platby prostřednictvím debetních karet, kreditních karet a dokonce i NFC platbami. Nicméně, někteří zákazníci upozorňují na to, že poplatek za „diagnostiku“ není vždy dobře vysvětlen a může být považován za skrytý náklad. Například jeden zákazník se musel potýkat s poplatkem za diagnostiku 303 Kč, ačkoli očekával podrobnější zprávu o stavu svého zařízení.

Bezbariérový vstup a parkování

Pro zákazníky, kteří potřebují bezbariérový přístup, SWISS CZ nabízí bezbariérový vstup do provozovny. Kromě toho je zde také bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby s omezenou mobilitou.

Kvalita oprav a zákaznický servis

Zkušenosti zákazníků s opravami jsou často negativní. Někteří zmínili, že zařízení byla po opravě vrácena v neuspokojivém stavu, dokonce se objevily hlášení o špinavých telefonech nebo dokonce poškození, které nebylo způsobeno při servisu. Jiné recenze zase chválily rychlost vyřízení reklamace, avšak další zákazníci naopak popisovali chaotickou organizaci a neschopnost techniků.

Závěr

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o. má své silné a slabé stránky. Zatímco někteří zákazníci vyjádřili spokojenost s rychlostí a profesionalitou, jiní varují před nekvalitními opravami a nesprávným jednáním personálu. Před návštěvou této opravny je tedy dobré zvážit všechny recenze a názory, které mohou ovlivnit vaši zkušenost.

Jsme založeni v

Telefonní číslo příslušného Opravna mobilních telefonů je +420581694000

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420581694000

mapa SWISS CZ s.r.o. Opravna mobilních telefonů, Opravna elektroniky v Pavlovická 272/18

Naše veřejné hodiny jsou:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete přizpůsobit jakékoli údaje, který/é považujete za neúplný vztahující se k této webové stránce, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, a to upravíme rychle. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
https://www.tiktok.com/@profemauricioferreyra/video/7427587302144183558
Odkázat tento obsah:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 19 z 19 přijatý(é) komentář(e).

Zdeňka Procházka (30.04.25 9:16):
Reklamace Iphone 15pro proběhla naprosto bez problémů. V pondělí jsem osobně přinesl na pobočku a v čtvrtek jsem měl již nový telefon. Navíc mi byl zdarma zapůjčen Iphone 11 👍🏻 slečny na recepci byly ochotné a sympatické. Děkuji ...
Tereza Kubíková (29.04.25 14:44):
Extrémně rychlá služba, velmi příjemné personál i prostředí. Oprava v záruce byla dokončena do 48 hodin. Vřele doporučuji.
Roman Jelínek (28.04.25 10:06):
Rychlý a ochotný přístup zaměstnanců, výměna originálního displeje vyřešena během pár hodin. Doporučuji pobočku!
Klára Kučera (27.04.25 19:52):
Absolutní spokojenost, profesionální přístup a velmi rychlá oprava. Tento servis jsem navštívil podruhé a mohu jen doporučit! Jsem nadšený z jejich práce a určitě se vrátím, pokud budu potřebovat další opravu. Děkuji!
Adéla Kubíček (22.04.25 18:05):
Skvělý přístup. Autorizovaný servis.
Anežka Švec (22.04.25 12:26):
Dlouhá a drahá oprava. Diagnostika závady je spíše povrchní než odborná. Doporučuji zkusit jiný servis.
Marcel Veselý (22.04.25 8:57):
Hrůza...telefon byl reklamován přes Alzu. Po 20 dnech čekání na opravu byla žádost zamítnuta. K servisu byl odeslán telefon čistý s ochranným sklem. Sklo bylo odstraněno a nesmyslně nalepeno do krabičky od telefonu, telefon byl zaslán špinavý, zašpiněný a dokonce s rýhou na zadní straně. Absolutní nespokojenost
0 hvězdiček
Denisa Mach (22.04.25 3:05):
Servis mohu jen doporučit, vždy mi vyšli vstříc.
Daniela Svoboda (21.04.25 9:31):
Absolutní spokojenost, oprava mcbook. Nabíjení opraveno během hodiny. Vše naprosto v pořádku. Příjemné obsluha i servis.
Lukáš Kubíčková (20.04.25 18:36):
Podvodní šmejdi. Já už dvakrát měl negativní zkušenost s jejich servisem v rámci jiného eshopu. Postupují nezákonně a čekají, že to člověk nemá čas / chuť řešit. Nedoporučuji.
Ctirad Svoboda (18.04.25 0:54):
Naprostě nedoporučuji. Tady se ohrnují záručními podmínkami u mimozaručního servisu - naprosto zcestný přístup jen za účelem vylákání ceny za odbornou diagnostiku, která k odbornosti má velmi daleko. Aby mi servis sdělil, že mi v rámci mimozaručního servisu (který si platím) nevymění baterii v mobilu - jelikož už byla jednou měněná a jednalo se o druhovýrobu a jako řešení opravy nacenil celý nový telefon, to bych opravdu nečekal. Ale chápu, fleecing peněz na záručních opravách od Applu je výnosnější, než výměna baterie v rámci mimozaručního servisu.

EDIT 26.2. 2021: Odpověď - Problémem ovšem je, že servis věděl o dříve měněné baterii již před samotným přijetím mobilu k opravě a potvrdil nám, že to není problém. Je třeba ale zdůraznit, že v rámci reklamačního řízení této služby jste vyšli vstříc a věřím, že to bude ponaučení pro pracovníky Olomoucké pobočky do budoucna, aby se tato situace neopakovala u někoho jiného, jelikož to poté působí jako plánovaný podvod.
Lenka Svoboda (15.04.25 21:25):
S opravou jsem byl moc spokojený, komunikace byla v pořádku a rychlá. Pan technik Růžička mi vše ochotně vysvětlil a odpověděl na mé dotazy. Telefon pracuje zase jako nový. Příště půjdu už jen sem, protože mám špatné zkušenosti s neautorizovaným servisem.
Renata Beneš (11.04.25 11:16):
Nedoporučuji. Najdete si jiný servis na Apple. To že jsou drazí (asi o 20 procent dražší než ta samá firma na Slovensku) je jedna věc. Druhá je, že jsou logisticky i interně neorganizovaní a je na zákazníkovi, aby popisoval zaměstnance, techniky, šéfy a koordinoval je, vysvětloval jim, připomínal jim čísla, závady, datumy a dohody. Nesmírná ztráta času a peněz a extrémní neprofesionalita nehodná jakékoli afiliace se značkou Apple.
Milada Procházka (09.04.25 8:26):
To, co tady ti chlapi v i Stores v Šantovce nedokázali vyřešit kvůli jejich předraženým amatérským službám, jsem tady měl vyřešeno asi za 10 minut a odcházel jsem naprosto spokojený...
Ctirad Švec (02.04.25 22:32):
Absolutní spokojenost, jak s rychlostí vyřízení reklamace tak s personálem. Díky
Martina Škorpil (29.03.25 21:11):
Nedostatečné vyřešení reklamace - po 1 měsíci používání. Ne kvalitní firma !!
Miroslav Moravec (27.03.25 14:02):
Rychlé vyřízení reklamace. Profesionální přístup. Ochotný personál. Vřele doporučuji :).
Ctirad Kopecký (26.03.25 9:33):
Skvělá komunikace, okamžité zajištění dopravy, bleskově a kvalitně provedená oprava tiskárny HP v záruce. Seriózní firma, které záleží na spokojenosti zákazníků. Ráda doporučuji!!!😊
Josef Kubíček (25.03.25 21:58):
Přišel sem kvůli výměně baterie do iPhonu SE 2020. Při přebírání sem nebyl schopný s paní domluvit, který model telefonu vlastně mám. Po konečné domluvě (když sem ji osobně ukázal obecné informace o telefonu) vytiskla paní 3x špatný formulář, na kterém nebylo mé jméno, ani mé kontaktní informace. Následovala hodinové čekání na opravu, při které sem čekal v okolí prodejny a v prodejně samotné. Oprava ovšem neproběhla, protože mi technik přišel sdělit, že mám rýhu na displeji, takže by s baterií musel vyměnit i LCD displej (+4500 Kč). S tím sem nesouhlasil a telefon mi byl vrácen s tím, že mám za “diagnostiku” zaplatit 303 Kč (diagnostika u firmy SWISS = máte škrábance na displeji). Když sem se dožadoval nějaké komplexní zprávy (za kterou sem zaplatil), tak mi bylo řečeno, že touto diagnostikou je ono sdělení o stavu displeje (viz foto). Na tuto “diagnostiku” sem čekal hodinu, i když byla hotová za 10 minut (paní, která má za úkol kontakt s klienty asi nedokáže komunikovat s techniky, aby mi zprávu o “provedení diagnostiky” a dokončení objednávky dokázala předat).

Nutno podotknout, že mi z displeje zmizelo ochranné sklo, které sem si zakoupil před týdnem, a toto sklo mi nebylo vráceno zpátky na displej (pouze přilepené na papíru, ať si ho nandám sám).

Skvělý bylo i chování paní na recepci na konci tohoto cirkusu, když se snažila chlácholit mé rozčarování slovy: „Já sem si to nevymyslela.” a „Hotově, nebo kartou?” Nepoužil sem křivého slova, ba naopak, neustále sem ji opakoval, že se na ni nezlobím – poukázat na na nekompetentnost však musím.

Rozhodně nedoporučuju. Raději si zajděte do iStores v Šantovce, kde Vám tuto “diagnostiku” provede prodavač přímo na pokladně a zdarma. Sem o pár peněz lehčí, ale o zkušenost bohatší – příště na podobný “legální” scam nenaletím.
Přidat komentář
Bezpečnostní kód
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.