Swiss Cz s.r.o. - Pavlovická 272/18

MobilTon.cz

Swiss Cz s.r.o. - Pavlovická 272/18

Publikováno dne: - Zobrazení: 747 - Sdílet
Tisknutelná verze - Verze PDF
Komentáře: 19 - udělat klikněte zde pro zobrazení nebo přidání komentáře
Hlasy: 88 - Hodnocení: 3.7

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o. - Zkušenosti zákazníků

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o., umístěná na Pavlovické 272/18, nabízí široké spektrum služeb v oblasti oprav mobilních zařízení. Nicméně, hodnocení zákazníků naznačují, že kvalita služeb je značně rozporuplná.

Dostupnost a služby

Mnoho zákazníků si stěžuje na nedostatečnou komunikaci a dostupnost služeb. Zákazníci vyjadřují frustraci z dlouhého čekání na opravu, která může trvat až několik týdnů. Například jedna zákaznice uvedla, že musela reklamovat svůj iPhone 14 Pro, přičemž proces byl zdlouhavý a plný komplikací.

Platby a jejich specifika

V opravnách SWISS CZ je možné provádět platby prostřednictvím debetních karet, kreditních karet a dokonce i NFC platbami. Nicméně, někteří zákazníci upozorňují na to, že poplatek za „diagnostiku“ není vždy dobře vysvětlen a může být považován za skrytý náklad. Například jeden zákazník se musel potýkat s poplatkem za diagnostiku 303 Kč, ačkoli očekával podrobnější zprávu o stavu svého zařízení.

Bezbariérový vstup a parkování

Pro zákazníky, kteří potřebují bezbariérový přístup, SWISS CZ nabízí bezbariérový vstup do provozovny. Kromě toho je zde také bezbariérové parkování, což usnadňuje přístup pro osoby s omezenou mobilitou.

Kvalita oprav a zákaznický servis

Zkušenosti zákazníků s opravami jsou často negativní. Někteří zmínili, že zařízení byla po opravě vrácena v neuspokojivém stavu, dokonce se objevily hlášení o špinavých telefonech nebo dokonce poškození, které nebylo způsobeno při servisu. Jiné recenze zase chválily rychlost vyřízení reklamace, avšak další zákazníci naopak popisovali chaotickou organizaci a neschopnost techniků.

Závěr

Opravna mobilních telefonů SWISS CZ s.r.o. má své silné a slabé stránky. Zatímco někteří zákazníci vyjádřili spokojenost s rychlostí a profesionalitou, jiní varují před nekvalitními opravami a nesprávným jednáním personálu. Před návštěvou této opravny je tedy dobré zvážit všechny recenze a názory, které mohou ovlivnit vaši zkušenost.

Jsme založeni v

Telefonní číslo příslušného Opravna mobilních telefonů je +420581694000

A pokud chcete poslat WhatsApp, můžete to udělat na +420581694000

Naše veřejné hodiny jsou:

Den Otevírací doba
Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

Webová stránka je

Pokud potřebujete přizpůsobit jakékoli údaje, který/é považujete za neúplný vztahující se k této webové stránce, prosíme Vás, abyste nám poslali zprávu, a to upravíme rychle. Děkujeme předem velmi děkujeme.

Obrázky

Videa:
Komentáře:

Zobrazeno od 1 do 19 z 19 přijatý(é) komentář(e).

Zdeňka Procházka (30.04.25 9:16):
Reklamace Iphone 15pro proběhla naprosto bez problémů. V pondělí jsem osobně přinesl na pobočku a v čtvrtek jsem měl již nový telefon. Navíc mi byl zdarma zapůjčen Iphone 11 👍🏻 slečny na recepci byly ochotné a sympatické. Děkuji ...
Tereza Kubíková (29.04.25 14:44):
Extrémně rychlá služba, velmi příjemné personál i prostředí. Oprava v záruce byla dokončena do 48 hodin. Vřele doporučuji.
Roman Jelínek (28.04.25 10:06):
Rychlý a ochotný přístup zaměstnanců, výměna originálního displeje vyřešena během pár hodin. Doporučuji pobočku!
Klára Kučera (27.04.25 19:52):
Absolutní spokojenost, profesionální přístup a velmi rychlá oprava. Tento servis jsem navštívil podruhé a mohu jen doporučit! Jsem nadšený z jejich práce a určitě se vrátím, pokud budu potřebovat další opravu. Děkuji!
Adéla Kubíček (22.04.25 18:05):
Skvělý přístup. Autorizovaný servis.
Anežka Švec (22.04.25 12:26):
Dlouhá a drahá oprava. Diagnostika závady je spíše povrchní než odborná. Doporučuji zkusit jiný servis.
Marcel Veselý (22.04.25 8:57):
Hrůza...telefon byl reklamován přes Alzu. Po 20 dnech čekání na opravu byla žádost zamítnuta. K servisu byl odeslán telefon čistý s ochranným sklem. Sklo bylo odstraněno a nesmyslně nalepeno do krabičky od telefonu, telefon byl zaslán špinavý, zašpiněný a dokonce s rýhou na zadní straně. Absolutní nespokojenost
0 hvězdiček
Denisa Mach (22.04.25 3:05):
Servis mohu jen doporučit, vždy mi vyšli vstříc.
Daniela Svoboda (21.04.25 9:31):
Absolutní spokojenost, oprava mcbook. Nabíjení opraveno během hodiny. Vše naprosto v pořádku. Příjemné obsluha i servis.
Lukáš Kubíčková (20.04.25 18:36):
Podvodní šmejdi. Já už dvakrát měl negativní zkušenost s jejich servisem v rámci jiného eshopu. Postupují nezákonně a čekají, že to člověk nemá čas / chuť řešit. Nedoporučuji.
Ctirad Svoboda (18.04.25 0:54):
Naprostě nedoporučuji. Tady se ohrnují záručními podmínkami u mimozaručního servisu - naprosto zcestný přístup jen za účelem vylákání ceny za odbornou diagnostiku, která k odbornosti má velmi daleko. Aby mi servis sdělil, že mi v rámci mimozaručního servisu (který si platím) nevymění baterii v mobilu - jelikož už byla jednou měněná a jednalo se o druhovýrobu a jako řešení opravy nacenil celý nový telefon, to bych opravdu nečekal. Ale chápu, fleecing peněz na záručních opravách od Applu je výnosnější, než výměna baterie v rámci mimozaručního servisu.

EDIT 26.2. 2021: Odpověď - Problémem ovšem je, že servis věděl o dříve měněné baterii již před samotným přijetím mobilu k opravě a potvrdil nám, že to není problém. Je třeba ale zdůraznit, že v rámci reklamačního řízení této služby jste vyšli vstříc a věřím, že to bude ponaučení pro pracovníky Olomoucké pobočky do budoucna, aby se tato situace neopakovala u někoho jiného, jelikož to poté působí jako plánovaný podvod.
Lenka Svoboda (15.04.25 21:25):
S opravou jsem byl moc spokojený, komunikace byla v pořádku a rychlá. Pan technik Růžička mi vše ochotně vysvětlil a odpověděl na mé dotazy. Telefon pracuje zase jako nový. Příště půjdu už jen sem, protože mám špatné zkušenosti s neautorizovaným servisem.
Renata Beneš (11.04.25 11:16):
Nedoporučuji. Najdete si jiný servis na Apple. To že jsou drazí (asi o 20 procent dražší než ta samá firma na Slovensku) je jedna věc. Druhá je, že jsou logisticky i interně neorganizovaní a je na zákazníkovi, aby popisoval zaměstnance, techniky, šéfy a koordinoval je, vysvětloval jim, připomínal jim čísla, závady, datumy a dohody. Nesmírná ztráta času a peněz a extrémní neprofesionalita nehodná jakékoli afiliace se značkou Apple.
Milada Procházka (09.04.25 8:26):
To, co tady ti chlapi v i Stores v Šantovce nedokázali vyřešit kvůli jejich předraženým amatérským službám, jsem tady měl vyřešeno asi za 10 minut a odcházel jsem naprosto spokojený...
Ctirad Švec (02.04.25 22:32):
Absolutní spokojenost, jak s rychlostí vyřízení reklamace tak s personálem. Díky
Martina Škorpil (29.03.25 21:11):
Nedostatečné vyřešení reklamace - po 1 měsíci používání. Ne kvalitní firma !!
Miroslav Moravec (27.03.25 14:02):
Rychlé vyřízení reklamace. Profesionální přístup. Ochotný personál. Vřele doporučuji :).
Ctirad Kopecký (26.03.25 9:33):
Skvělá komunikace, okamžité zajištění dopravy, bleskově a kvalitně provedená oprava tiskárny HP v záruce. Seriózní firma, které záleží na spokojenosti zákazníků. Ráda doporučuji!!!😊
Josef Kubíček (25.03.25 21:58):
Přišel sem kvůli výměně baterie do iPhonu SE 2020. Při přebírání sem nebyl schopný s paní domluvit, který model telefonu vlastně mám. Po konečné domluvě (když sem ji osobně ukázal obecné informace o telefonu) vytiskla paní 3x špatný formulář, na kterém nebylo mé jméno, ani mé kontaktní informace. Následovala hodinové čekání na opravu, při které sem čekal v okolí prodejny a v prodejně samotné. Oprava ovšem neproběhla, protože mi technik přišel sdělit, že mám rýhu na displeji, takže by s baterií musel vyměnit i LCD displej (+4500 Kč). S tím sem nesouhlasil a telefon mi byl vrácen s tím, že mám za “diagnostiku” zaplatit 303 Kč (diagnostika u firmy SWISS = máte škrábance na displeji). Když sem se dožadoval nějaké komplexní zprávy (za kterou sem zaplatil), tak mi bylo řečeno, že touto diagnostikou je ono sdělení o stavu displeje (viz foto). Na tuto “diagnostiku” sem čekal hodinu, i když byla hotová za 10 minut (paní, která má za úkol kontakt s klienty asi nedokáže komunikovat s techniky, aby mi zprávu o “provedení diagnostiky” a dokončení objednávky dokázala předat).

Nutno podotknout, že mi z displeje zmizelo ochranné sklo, které sem si zakoupil před týdnem, a toto sklo mi nebylo vráceno zpátky na displej (pouze přilepené na papíru, ať si ho nandám sám).

Skvělý bylo i chování paní na recepci na konci tohoto cirkusu, když se snažila chlácholit mé rozčarování slovy: „Já sem si to nevymyslela.” a „Hotově, nebo kartou?” Nepoužil sem křivého slova, ba naopak, neustále sem ji opakoval, že se na ni nezlobím – poukázat na na nekompetentnost však musím.

Rozhodně nedoporučuju. Raději si zajděte do iStores v Šantovce, kde Vám tuto “diagnostiku” provede prodavač přímo na pokladně a zdarma. Sem o pár peněz lehčí, ale o zkušenost bohatší – příště na podobný “legální” scam nenaletím.
Přidat komentář
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Pokud nerozumíte znakům na obrázku, obnovte stránku)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Poznámka: Váš e-mail nikdy nebude na tomto webu zveřejněn.
Pomozte nám udržet tento web bez urážek nebo obtěžujících komentářů.